جمعه، 10 فروردین 1403| 29 March 2024
وظیفه بسیج رسانه نهادینه سازی "مطالبه گری" و "امیدآفرینی" در جامعه است

نماینده ولی فقیه و امام جمعه ایلام گفت: بسیج رسانه ۲ اصل "مطالبه گری" و "امیدآفرینی" را در جامعه نهادینه کند.

۱۳۹۹/۰۸/۰۳ ۱۳:۱۲ چاپ کدخبر: 4798

به گزارش آفتاب ایلام ، حجت الاسلام الله نور کریمی‌تبار، پیش از ظهر امروز در دیدار با اعضای شورای اندیشه‌ورز بسیج رسانه استان ایلام اظهار داشت: بسیج رسانه، مطالبه‌گری و امیدآفرینی را در جامعه نهادینه کند.

نماینده ولی‌فقیه در استان ایلام گفت: بسیج رسانه با استفاده از توان و ظرفیت خود برای تصریح در روند مطالبه‌گری و امید آفرینی در جامعه، فرهنگ مطالبه‌گری و انتقاد سازنده در رسانه‌ها را به‌وجود بیاورد تا رسانه‌ها در نقش مؤثر خود برای توسعه استان تلاش کنند.

وی افزود: پرهیز از ایجاد محدودیت و جذب حداکثری و دفع حداقلی در بین اصحاب رسانه از برنامه‌های پیش رو بسیج رسانه استان باشد.

کریمی‌تبار، الزام مسئولان به پاسخگویی، پرهیز از سیاه نمایی و انتقاد و مطالبه‌گری به حق، مستند و مدون را ضرورت امروز استان ایلام دانست و گفت: خلق این رویه به کمک بسیج رسانه در میان اهل قلم و نظر استان ایلام شدنی است و بسیج رسانه‌ای استان ایلام به این مهم اهتمام داشته باشد

امام جمعه ایلام در ادامه گفت: امروز دشمن با تمام توان درصدد تخریب توانمندی‌های کشور است و در این راه به تمام ترفندهای رسانه‌ای متوسل می‌شود؛ این وضعیت نیازمند هوشیاری و آماده به‌کار بودن رسانه‌های ولایی و انقلابی با هر تفکری جهت مقابله با حرکت مذبوحانه دشمن است.

وی افزود: تقویت اعتماد عمومی، تبیین فرهنگ امید و نشاط اجتماعی، مهمترین مسئله‌ای است که نیاز دارد اصحاب رسانه با نظارت و زمینه‌سازی زیرساختی به آن توجه کنند.

"روشنگری درباره دستاوردهای انقلاب اسلامی و ایجاد وفاق و همدلی" دیگر توصیه امام جمعه ایلام به شورای اندیشه‌ورز بسیج رسانه استان ایلام بود؛ وی گفت:‌ نهادینه‌سازی مطالبه‌گری و امیدآفرینی  در جامعه مهم است و تحقق این خواسته به هم‌افزایی رسانه‌ها نیاز دارد.
منبع آفتاب ایلام

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان