پنجشنبه، 09 فروردین 1403| 28 March 2024

به گزارش آفتاب ایلام،مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام از کسب رتبه نخست این واحد صنعتی در ارزیابی سالیانه سلامت اداری و مقابله با فساد در بین پالایشگاههای کشور خبر داد و گفت: کسب این عنوان در سایه تلاش مستمر مدیران و پرسنل شرکت با رعایت مقررات و قوانین و همچنین بهره جستن از ظرفیت های قانونی در انجام امور، محقق شده است.
"روح اله نوریان " با بیان اینکه این شرکت توانسته در بین 7 پالایشگاه گاز کشور رتبه نخست ارزیابی سالیانه در خصوص سلامت اداری و مقابله با فساد را کسب کند، افزود:این ارزیابی به استناد ماده 25 قانون ارتقاء سلامت نظام اداری و مقابله با فساد، وضعیت شرکتها را در اجرای وظایف قانونی بررسی و با هم مقایسه می کند.
وی با اشاره به اینکه امور بازرسی و پاسخگویی به شکایات شرکت ملی گاز ایران هر ساله بر اساس الگوهایی ، شرکتهای تابعه را مورد سنجش قرار می دهد،اظهار داشت: این ارزیابی در شاخص های 9 گانه مشتمل بر قانون‌گرایی، شفافیت، پاسخگویی، شایسته‌ سالاری، انضباط اداری و مالی، الگوی مصرف و بهره‌وری، استقرار و توسعه سامانه های الکترونیکی، نظارت و کنترل و آموزش، مهارت و توسعه فرهنگ دینی و اخلاقی می باشد.
مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام اظهار داشت: در آخرین ارزیابی انجام شده توسط شرکت ملی گاز ایران، شرکت پالایش گاز ایلام با کسب امتیاز بالاتر نسبت به دیگر پالایشگاههای گاز کشور، رتبه نخست را به خود اختصاص داده و در ردیف شرکتهای بسیار خوب در این حوزه قرار گرفته است .
نوریان تصریح کرد: این واحد صنعتی در برنامه های کلان خود همچنان بدنبال اجرای دقیق قوانین و مقررات بوده و در جهت ارتقای هرچه بیشتر سلامت نظام اداری اهتمام ویژه ای دارد.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان