جمعه، 07 اردیبهشت 1403| 26 April 2024
مدیر کل تعاون کارو رفاه اجتماعی ایلام

سه هزار و ۲۹۵ شرکت تعاونی در استان فعالیت می کنند

۱۳۹۹/۰۸/۰۳ ۱۷:۰۱ چاپ کدخبر: 4801

به گزارش آفتاب ایلام ، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام در گفتگو با خبرنگاران از فعالیت سه هزار و ۲۹۵ شرکت و اتحادیه تعاونی در استان خبر داد و گفت: ۲۶ هزار و ۵۰۰ نفر در این شرکت ها مشغول بکار هستند.

وی اظهار داشت: اکنون سه هزار و ۲۹۵ شرکت و اتحادیه تعاونی در ۱۴ رشته در استان فعالیت می کنند

وی افزود: بخش کشاورزی با یک هزار و ۹۹ تعاونی۳۳ درصد، بخش خدمات با ۹۰۷ تعاونی ۲۷ درصد، بخش صنعت با ۵۹۹ تعاونی ۱۸ درصد کل تعاونی ها را تشکیل می دهند که به ترتیب دارای فراوانی اول تا سوم هستند و بخش معدن نیز با هشت تعاونی دارای کمترین فراوانی از مجموع شرکت های تعاونی ثبت شده می باشند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام یادآور شد: از ابتدای فعالیت بخش تعاون در استان تاکنون ۲ هزار و ۷۵ طرح تعاونی از تسهیلات اعتباری بخش تعاونی استفاده کرده اند که این طرح ها با اخذ بیش از ۲ هزار و ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات توانسته اند ۱۵ هزار و ۶۹۲ فرصت شغلی ایجاد کنند.

شیرخانی اضافه کرد: در سال جاری ۴۵ میلیارد ریال تسهیلات برای تعاونی ها مصوب شده که برای ۵۰۰ نفر شغل ایجاد می کند و از محل تسهیلات اشتغال روستایی ۲۱۴ طرح تعاونی با اعتبار ۲ میلیارد و ۴۴ میلیون تومان و از محل تسهیلات اشتغال فراگیر ۴۰ تعاونی به مبلغ پنج میلیارد تومان دریافت کردند.

منبع آفتاب ایلام

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان