پنجشنبه، 09 فروردین 1403| 28 March 2024
به بهانه سفر علی نیکزاد به ایلام

به عمل کار بر آید به سخندانی نیست!

۱۳۹۹/۰۸/۰۸ ۱۹:۱۶ چاپ کدخبر: 4876

آفتاب ایلام| سفر امروز پنجشنبه 8 آبان ماه 99 علی نیکزاد به استان ایلام، نخستین سفر متفاوت مسئولان کشوری به استان ایلام بود که در آن وعده‌ای داده شد که ظرف سه روز آینده نتیجه آن برای مردم ایلام عیان خواهد شد و این شیوه در "گفتار" و "عمل" می‌تواند برای مسئولان استانی، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در استان ایلام الگو قرار گیرد که حل تمام مشکلات استان را به پایان سال 99 و برنامه و بودجه 1400 ارجاع ندهند.
نشستگان در جلسه برنامه ریزی امروز استان ایلام، دیدند و شنیدند که نیکزاد "کم گفت" و "گزیده گفت"، داد نزد و برای اثبات کارآمدی خود "صغری" و "کبری "نچید و وعده عملیاتی داد و برای تحقق وعده خود سه روز تعین کرد.

نیکزاد از اختصاص "اتویوس اکسیژن‌ساز‌"به ایلام خبر داد و گفت: ظرف سه روز آینده این اتوبوس باید تحویل شود و اگر تحویل نشد به من اطلاع دهید. همین!

این نماینده مردم اردبیل که بر نایب رئیس مجلس را نیز بر عهده دارد، از "گزافه" پرهیز کرد، "انشاء" نخواند و کوتاه و مُجمل گفت؛ ایلام نیازمند کمک است و کمک به استان موجب توسعه آن می‌شود.

با وصف موارد فوق نگاه این نوشته آن نیست که علی نیکزادناجی است و عقل کُل، اما وعده داده شده توسط ایشان و تعین فرجه زمانی سه روزه  نشان از آن دارد که "به عمل کار بر آید به سخندانی نیست!".

جا دارد نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و استاندار ایلام که از شنوندگان حاضر در نشست امروز کمیته برنامه ریزی استان ایلام با حضور نیکزاد بودند، بیآموزند که برای توسعه و اعتلای استان ایلام از "حواشی‌" و "بزرگنمایی"  که ویژگی "سلبریتی ها" پرهیز کنند و  تولید "اخبار زرد" واقعیت‌ها را غلو نکنند و یاد بگیرند که شیوه نیکزاد در گفتار کم و وعده عملیاتی پیشه کنند تا افکارعمومی بر گفتار آنان صحه بگذارند.

منبع: آفتاب ایلام

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان