جمعه، 10 فروردین 1403| 29 March 2024

سرهنگ رضا همتی‌زاده در گفت‌وگو با آفتاب ایلام اظهار داشت: همزمان با اعمال محدودیت‌های ترددی در 25 استان کشور، از ظهر امروز این اعمال محدودیت در محورهای مواصلاتی ایلام اعمال شده است.

فرمانده پلیس راه استان ایلام گفت: در برنامه‌ریزی انجام‌شده علاوه بر کنترل ترددها از طریق سامانه دوربین‌های مستقر در جاده‌ها، 20 اکیپ مستقر عوامل پلیس راه بر حُسن اجرای این تصمیم نظارت دارند.

وی به محدودیت سفر به 2 شهرستان "دره‌شهر و ایوان" اشاره کرد و گفت: شرایط سیاه ناشی از شیوع ویروس خبیثه برای این دو شهرستان رقم خورده است؛ براساس تصمیمات ستاد استانی کرونا سفر به این دو شهرستان حتی برای شهرستان‌های همجوار هم ممنوع بوده است و پلیس راه استان این محدودیت را اعمال می‌کند.

فرمانده پلیس راه ایلام افزود: تمام اقدامات برای حفظ سلامت مردم است و انتظار ما از شهروندان آن است که با رعایت محدودیت‌ها، فرزندانشان در دستگاه خدمت رسان پلیس را به اعمال برخورد وادار نکنند اما متخلفان از این دستور با 500هزار تومان جریمه روبه‌رو خواهند شد.

همتی زاده، خودروهای خدمات‌رسان و حمل مواد خوراکی و سوخت و دارو را از این امر مستثنی دانست و افزود: این محدودیت‌ها شامل موارد ضروری، کالاهای مایحتاج مردم و موارد اضطراری نمی‌شود.

منبع: آفتاب ایلام

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان