پنجشنبه، 30 فروردین 1403| 18 April 2024

 قاسم سلیمانی دشتکی پیش از ظهر امروز در گفت‌وگوی مجازی با خبرنگاران استان ایلام اظهار داشت: شرایط سیاه و فوق خطر در شهرستان‌های ایوان و دره‌شهر را اعلام می‌کنم و هرگونه ورود به این دو شهرستان ممنوع است.

استاندار ایلام گفت: براساس اعلام نظر ستاد استانی مبارزه با کرونا، علاوه بر وضعیت "سیاه و فوق بحرانی" در دو شهرستان ایوان و دره‌شهر، وضعیت شهرستان ایلام نیز قرمز متمایل به بحران است.

وی افزود: می‌طلبد برای کاهش این وضعیت در شهرستان‌های مورد بحث، اقدام به اعمال محدودیت‌ها کنیم و در این راستا ورودی و خروجی 2 شهرستان ایوان و دره‌شهر به کلی بسته است.

استاندار ایلام خاطر نشان کرد: خواهش ما از مردم به رعایت پروتکل‌های بهداشتی، فاصله‌گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک و حتی‌المکان ماندن در منزل و قرنطینه خودخواسته است.

سلیمانی دشتکی به تعطیلی گروه‌های شغلی 2، 3 و 4 اشاره کرد و یادآور شد: کاهش حضور 50 درصدی کارکنان ادارات و استفاده از خدمات غیرحضوری برای ارائه خدمت به شهروندان نیز در تمام شهرستان‌ها اعلام شده است.

وی از تفویض اختیار به فرمانداران شهرستان‌ها سخن گفت و تصریح کرد: به فرمانداران تابعه اعلام کرده‌ایم که برای اتخاذ تصمیم در شرایط زمانی و مکانی متناسب با شرایط منطقه‌ای در امر پیشگیری و کاهش وضعیت موجود اقدام کنند.

منبع: آفتاب ایلام

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان