شنبه، 01 اردیبهشت 1403| 20 April 2024

یونس حواسیان در گفت‌وگو با آفتاب ایلام اظهار داشت: شرایط حاد و وضعیت سیاه کرونایی در استان ایلام نیازمند انجام اقدامات بازدارنده است.

رئیس اتاق اصناف ایلام گفت: به جهت انجام اقدامات پیشگیرانه و در اجرای محدودیت‌های جدید کرونایی، بازار استان تا تاریخ 24 آبان ماه 99 تعطیل شده است.

وی استمرار تعطیلی بازار ایلام را در شرایط موجود امری اجتناب‌ناپذیر دانست و خاطرنشان کرد: فروشگاه‌های تهیه و تأمین و فروش مواد غذایی از این امر مستثنی هستند.

حواسیان در ادامه گفت: استثناشدن فروشگاه‌های تهیه و تأمین و فروش مواد غذایی به معنای نادیده گرفتن پروتکل‌های بهداشتی نیست و این فروشگاه‌ها خدمات خود را با رعایت دقیق موازین بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی به انجام می‌رسانند و حق ارائه خدمات به کسانی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکنند، ندارند.

رئیس اتاق اصناف ایلام گفت: بازاریان استان ایلام با همراهی خود در تعطیلی بازار علی‌رغم شرایط بد اقتصادی و معیشتی، در جهت سلامت مردم گام برداشته‌اند و انتظارشان از مردم آن است که به رعایت پروتکل‌های بهداشتی پایبند باشند و برای نجات جان خود و سایر افراد جامعه فاصله‌گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک را در صدر برنامه‌های خود قرار دهند که راز شکست کرونا رعایت این نکات و ماندن در خانه است.



نویسنده: منبع:آفتاب ایلام
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان