پنجشنبه، 30 فروردین 1403| 18 April 2024
رضا میرزاد

صدای واحد نیاز شرایط کرونایی ایلام

۱۳۹۹/۰۸/۲۱ ۱۲:۲۲ چاپ کدخبر: 5023

آفتاب ایلام|بحران کرونا و شرایط موجود استان ایلام نشان می‌دهد که مدیریت بر بحران کرونا ویروس فاقد مشخصه‌های یک مدیر در شرایط بحران است، مدیریت فعلی کرونا ویروس در استان ایلام  با پرهیز از شناخت واقعیت‌ها و در پیش گرفتن روش‌های محافظه‌کارانه در صدد مهار کرونا است که این روش مدیریتی موجب شده است تا علاوه بر آثار و تبعات روحی و روانی این بحران حادث شده صدای واحدی نیز در استان ایلام برای دادخواهی و کمک از مرکز شنیده نشود.

ذکر نمونه برای این ادعا سخنان سارا فلاحی نماینده مردم ایلام در مصاحبه با کانال مانشت است که گفته است"‌برای قرنطینه ایلام با وزارت کشور و کمیسیون امنیت ملی مکاتبه و پیگیری انجام داده است".

خبری شدن سخنان فلاحی که بیان واقعیت موجود استان ایلام است ، با  ابراز امیدواری استاندار ایلام برای تعدیل شرایط موجود در چند روز آینده مواجه شده است که این دو سخن تناقض آشکار در مدیریت بحران و شرایط موجود کرونایی ایلام است. یکی شرایط را حاد و دیگری آن را در حال تعدیل عنوان می‌کند.

نتیجه این پارادوکس آشکار آن می‌شود تا مسئولان کشوری، ایلام را نیز فراموش کنند و در ارائه خدمات و اختصاص نیازهای ضروری بیماران کرونایی را ضروری ندانند.

شلخته کاری‌ها و پراکنده گویی‌ها، منیت و محافظه‌کاری‌ها و اقدامات نمایشی  مدیریت مبارزه با کرونا در ایلام را با چالش رو به رو کرده است و جان مردم را به خطر انداخته است.

سامان وضعیت موجود نیازمند صدای واحد است.

منبع: آفتاب ایلام



نویسنده: رضا میرزاد
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان