جمعه، 07 اردیبهشت 1403| 26 April 2024

رضا میرزاد | مدیر مسئول آفتاب ایلام

آفتاب ایلام| قرآن کریم می‌فرماید؛  لَا تُلْقُوا بِایدیکمْ اِلَی التّهْلکهِ؛  مصداق روش برای نهی از شلختگی، نادیده انگاری در ماجرا و رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی این فرمایش قرآن است که ما را بر آن فراخوانده است که" خود را به دست خود، به هلاکت نیفکنیم.

این آیه را نصب العین خود قرار دهیم و به رعایت پروتکل‌های بهداشتی، فاصله‌گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک  و سایر پروتکل‌های تدوینی و ابلاغی از سوی تصمیم‌سازان و تصمیم گیران که هدف آنان از تدوین و ابلاغ و اجرای آنان چیزی جزء حفظ سلامت ما نیست  عمل کنیم.

مردم! کرونا مرگ را همخانه ما کرده است، و ما هم‌سفره میهمانی هستیم که داس به دست که می‌خواهد ریشه ما را درو کند. این میهمان که ما میزبان او شده‌ایم  و  شانه‌به‌شانه هم  درحرکتیم درصدد آن است که نفسمان را بگیرد او مرگ ما را می‌خواهد.

مردم!  گفتیم و نوشتیم و هشتگ ساختیم؛ #کرونا- را- شکست- می- دهیم!  اما… اما داریم با کرونا همکاری می‌کنیم تا کادر درمان و نظام سلامت وزندگی را یکجا شکست دهیم!

مردم بیمارستان‌ها جاندارند، آمارها وحشت ناک و مرگ‌ها لحظه‌ای شده بالاغیرتا به دفاع از زندگی خود برخیزید و باراهنمایی مدافعان سلامت، به پدافند بشتابید در برابر آفند کرونا که مثل آتش در خرمن زندگی می‌پیچد مقاومت کنید.

وقتی متولیان امور جاده‌های اصلی را می‌بندند، از بیراهه نروید؛ ازدحام را که  ممنوع می‌کنند! به هر بهانه‌ای قرق را نشکنید و خود را زیرک‌ترین مردم دنیا ندانید. .

شیوه‌نامه‌های بهداشتی را به سخره نگیرید و به کرونا- احتمالاً- لایک ندهید.

غافلیم که همین رفیق امروزه ما، کرونا، ما را خواهد کشت. باور ندارید سری به بیمارستان‌ها بزنید و گورستان‌ها و بشمارید چه فراوان افراد که با خنجر از پشت کرونا، به خاک افتادند. آمارها را نگاه کنید! دارد تلفاتمان از جنگ خیلی بیشتر می‌شود. به چاره برخیزیم این موج مرگ را که ما شرعاً نسبت به زندگی خود و دیگران مسئولیم.  

منبع: آفتاب ایلام

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان