سه شنبه، 04 اردیبهشت 1403| 23 April 2024
نمایندگان ایلام از دادبین یاد بگیرند و بگویند؛

شأن؟ شأن مأن نداره. شأن دیگه چیه؟ من احمد بسیجی ام

۱۳۹۹/۰۸/۲۵ ۲۰:۰۵ چاپ کدخبر: 5079

رضا میرزاد | مدیر مسئول آفتاب ایلام

آفتاب ایلام| جدل نمایندگان مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی بر سر احراز منصب رئیس مجمع نمایندگان استان ایلام تقارن پیداکرده است با انتشار فیلمی از امیر احمد داد‌بین برای اجاره منزل مسکونی دریکی از بنگاه‌های تهران.

تیمسار داد‌بین به  دنبال خانه اجاره‌ای کوچک می‌گردد! خانه خود را به یک نیازمند بخشیده و همچنین در حال تخلیه منزل سازمانی هست و قرار است در گوشه‌ای از تهران اجاره‌نشین شود تا بخشندگی و ساده‌زیستی که خواسته درونی اوست را در جامعه فرهنگ کند.

در گوشه دیگر از این کشور سه نماینده‌ای که خود را نوکر مردم دانسته‌اند به دنبال ارباب شدن هستند و بر سر "هیچ" مصالح مردم را نادیده گرفته‌اند و به‌جای وحدت نظر در پیگیری مطالبات انباشته‌شده مردم ایلام به جان هم افتاده‌اند.

یکی خود را بی‌خبر از جلسات مشترک عنوان می‌کند  و از اقدام همکاران خود گله‌مند و می‌گوید؛ متأسفانه رفتار همکاران من در مجلس برخلاف ذات نماینده ملت  و خروجی دمکراسی بودن است و پاسخ نماینده مقابل او این است که یا من یا هیچ‌کس با این ادبیات نمیشودبه مردم خدمت کرد. استان ما بیش از بیش به مودت و همدلی  نیاز دارد.

داد‌بین بر لباسش آرم‌های چتربازی درجه سه، آجا، دانشگاه عالی دفاع ملی، دانشگاه فرماندهی و ستاد و دانشگاه افسری، روی بازویش آرم‌ ستاد مشترک ارتش و روی سینه‌اش نشان جانبازی، نشان ورزش، نشان ایثار، دوره عالی، دوره دافوس، دوره علوم استراتژیک، دوره دوم دانشگاه افسری، دوره مقدماتی و دوره سوم دانشگاه افسری را دارد اما دچار غرور نمی‌شود.

اما در گوشه دیگر از این کشور سه نماینده مجلس برای عنوان رئیس مجمع و ذکر دکتر و مهندس  بر پسوند و پیشوند نامشان آسمان‌وریسمان می‌بافند و هرکدام خود را برتر از دیگری می‌داند درحالی‌که  تاکنون نه‌تنها باری از دوش این استان برداشته‌اند بلکه حضورشان باری بر پارهای مشکلات استان ایلام افزوده است.

داد بین روزی ۱۷۰۰ توپ و تانک با مهمات و گلوله‌های جنگی – نه مشقی – و ۲۰۰ هزار نیرو را در دشت کوشک نصرت قم بی‌خط کرد و بزرگ‌ترین مانور خاورمیانه را سازمان داد؛ مانوری که در سال ۷۵، قیمت هر بشکه نفت را ۲.۵ دلار افزایش داد. 

اما در استان ما نمایندگانی با نطقی و دعوت از وزیری و وکیلی برای سفر به ایلام یا گرفتن دستگاه اکسیژن ساز یقه هم را پاره کرده و مدعی آن‌اند که امروز آنان ناجی ایلام‌اند و دم از مودت و وحدت می‌زنند اما در عمل سایه هم را با تیر می‌زنند.

داد‌بین  می‌گوید؛ شأن؟ شأن مأن نداره. شأن دیگه چیه؟ من احمد بسیجی‌ام».

نمایندگان ما خود درصدد تبلیغ برای شان خود به همدیگر رحم ندارند.

داد‌بین  رفیق صمیمی پاسدارانی مثل احمد متوسلیان، محمد بروجردی و محمود کاوه  است و پیش‌نماز شهید کاوه  می‌شود .

نمایندگان ما شیفته واژه فریبنده دمکراسی بوده و خود در عمل به دمکراسی پایبند نیستند و هرکدام سازی برای نام و عنوان کوک کرده‌اند.

ماحصل کلام  آنکه  نمایندگان ایلام شان و مان خود رازمانی خواهند داشت که مانند احمد داد بین بگویند:  شأن؟ شأن مأن نداره. شأن دیگه چیه؟ من احمد بسیجی‌ام».  

و بسیجی وار برای خدمت به این مردم کمر همت ببندد و جدال‌ها را فراموش کند و یکی شوند.

منبع: آفتاب ایلام



نویسنده: رضا میرزاد
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان