چهارشنبه، 05 اردیبهشت 1403| 24 April 2024
با حضور مهندس نجفی و مدیر کل بنیاد شهید

مشکلات کارورزان ایثارگر پتروشیمی ایلام بررسی شد

۱۳۹۹/۰۹/۰۳ ۱۱:۱۷ چاپ کدخبر: 5183

به گزارش آفتاب ایلام به نقل از روابط عمومی شرکت پتروشیمی ایلام، با حضور مهندس نجفی مدیر عامل، اسداله تولیده مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران و فاضلی سرپرست منابع انسانی شرکت، مسائل و مشکلات فرزندان شهدا و ایثارگر که یک سال به عنوان کارورز در این مجتمل مشغول به کار بوده‌اند، بررسی شد.

در این نشست مهندس نجفی مدیر عامل شرکت پتروشیمی ایلام با تبریک هفته بسیج و گرامیداشت یاد و خاطره‌ی شهدای دوران دفاع مقدس و رشادت‌های مردم مرزدار ایلام گفت: حدود ۹۰ نفر از قشر گرانقدر ایثارگر شامل فرزند شهید، جانباز، رزمنده و خواهر و برادر شهید و فرزند جانباز در مجتمع پتروشیمی ایلام به صورت رسمی یا قراداد معین بکارگیری شده‌اند.

وی با بیان اینکه از بین افرادی که به صورت پیمانکاری جذب این مجتمع می‌باشند فرزندان شهدا و ایثارگر نیز بکارگیری شده‌اند، افزود: پتروشیمی ایلام در خط مقدم اشتغال نیروهای بومی منطقه و فرزندان شهدا قرار داشته است.

وی به مسائل و مشکلات حوزه اشتغال این مجتمع و ابلاغ شیوه‌نامه و دستورالعمل جدید جذب از طرف هلدینگ خلیج فارس اشاره کرد و افزود: بر این اساس هرگونه جذب نیروی انسانی از طریق پیمانکار به صورت روزمزد و با اولویت نیروهای دارای سوابق کار در پروژه‌ها می‌باشد.

مهندس نجفی بیان داشت: براساس شیوه‌نامه‌ی ابلاغی هلدینگ خلیج فارس هر گونه جذب و بکارگیری از طریق دستورالعمل مربوطه صورت می‌گیرد و چنانچه شرایطی فراهم شود که از کارورزان ایثارگر استفاده شود این موضوع اطلاع‌رسانی می‌شود.

تولیده مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان نیز خدمت به خانواده‌های شهدا را فرصت ارزشمند و سرمایه‌ی بزرگی برای مسئولین عنوان کرد و افزود: حل مسائل و مشکلات ایثارگران کارروز دغدغه‌ی خانواده‌های این عزیزان است که امیدواریم با پیگیری‌های مدیر عامل محترم رفع و رجوع شود.


منبع: آفتاب ایلام

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان