جمعه، 31 فروردین 1403| 19 April 2024

استاندار ایلام گفت:گفت: اراده مردم بدون شک شکست کرونا را در پی خواهد داشت.

قاسم سلیمانی دشتکی در گفت‌وگو مجازی با آفتاب ایلام  از کاهش آمار مبتلایان  به کرونا در ایلام خبر داد و اظهار کرد: اراده مردم و مسئولان در اجرای طرح جامع محدودیت‌های کرونایی در استان نتیجه بخش بوده است.

استاندار ایلام گفت: آمار ابتلا، بستری و مرگ ناشی از کرونا موجب شده است تا استان ایلام از ردیف نخست آمار ابتلا و فوت به رتبه یازدهم کشور برسد که این کاهش رتبه تأثیر گذاری محدودیت‌ها و همراهی مردم در اجرای پروتکل‌ها را نشان می‌دهد.

سلیمانی دشتکی با عنوان اینکه لازم است "همه رعایت کنیم" افزود: در شرایط حساس استان و کاهش آمار ابتلا و مرگ ناشی از کرونا نیازمند آن هستیم تا دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی را به عنوان وظیفه اجتماعی در اولویت خود قرار دهیم و مردم و دولت در کنار هم این مبارزه با ویروس کرونا را تا قطع کامل زنجیره آن ادامه دهیم و در یک کلام  همه باید این ضوابط را رعایت کنیم تا جامعه طعم سلامت را بچشد.

رعایت پروتکل‌های تعیین شده، پرهیز از حضور در مراسم عزاداری و تجمع‌ها و دورهمی‌های خانوادگی از توصیه‌های اکید استاندار ایلام بود که گفت: رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی مردم است که ادامه این روند وضعیت مطلوب‌تری را رقم خواهد زد.

سلیمانی دشتکی به آماری از بیمارستان‌های استان تا قبل از اجرای طرح جامع محدودیت‌ها اشاره و گفت: استان ایلام قبل از اجرای طرح جامع استانی در رده یک کشور و با موج گسترده ابتلا و مرگ مواجه بود به نحوی که 100 درصد تخت‌های بیمارستانی در ایلام پر شده بود، اما امروز نتیجه طرح امیدوارکننده ظرفیت تخت‌های بیمارستانی را خالی کرده است.

استاندار ایلام رعایت 95 درصدی پروتکل‌های بهداشتی توسط مردم ایلام را عالی توصیف کرد و تأکید بر آن داشت  و گفت: اراده مردم بدون شک شکست کرونا را در پی خواهد داشت.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان