شنبه، 01 اردیبهشت 1403| 20 April 2024

مانور تبلیغاتی یک پلمب

۱۳۹۹/۰۹/۱۱ ۱۳:۵۲ چاپ کدخبر: 5273

آفتاب ایلام| پلمب دانشگاه پیام نور ایلام، انجام یک وظیفه است و نیازمند تبریک و منت، تبلیغ نیست. این اقدام ابتدایی‌ترین وظیفه یک ضابط است و شهرداری نیز در اجرای مصوبات کمیسیون ماده 100 ضابطی است و ملزم به اجرا.

هرچند این ضابط در تلاش است  تا با این اقدام ابتدایی مانور تبلیغاتی برپا کند. اما افکار عمومی واقف بر آن است که یک اقدام ابتدایی نیازمند شاعران غزل و حماسه نیست که در وصف آن غزل و حماسه‌سرایی کنند.

با این وصف پیشنهاد آن است که نیوجرسی‌های اجرای مصوبات ماده 100 بر ورودی پروژه‌ها و انبوه‌سازانی نیز قرار گیرد که در کوچه‌های 6 متری و 12 متری ایلام بدون در نظر گرفتن پارکینگ شش و هفت‌طبقه ساخت‌وساز کرده‌اند و به مدد داشتن ارتباط و "کس" و "دست "گوششان‌"بدهکار نبوده و نیست و هیچ نیوجرسی نیز درب ورودی آنان را مسدود نکرده است و در آینده نیز نخواهد کرد.

نیوجرسی‌هایی که یک مرکز فرهنگی و یا یک مغازه‌دار بخت‌برگشته"‌بی‌کس" و" بی‌دست" را نشانه گرفته است زمانی استانداردهای آن نیوجرسی باسیمان و میلگرد  قوی و قابل‌اعتماد خواهد بود که انبوه‌سازان خاطی با ساخت‌وسازهای غیرمجاز عیان را نیز مانع شود والا آن نیوجرسی از استاندارد لازم برخوردار نیست.

تلاش برای برخورد با  نادیده انگاری تخلفات  و تعارض منافع  که عملاً مشوق تخلفات ساخت‌وساز شهری است راهکاری است که اگر به اجرا درآید نیازی به نیوجرسی‌های خبرساز نیز نخواهد بود و مجریان نیز نصب یک نیوجرسی را حماسه تلقی نخواهند کرد و برخی نیز ذوق‌زده نخواهند شد.

منبع: آفتاب ایلام

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان