جمعه، 31 فروردین 1403| 19 April 2024

ساعد سهیلی با انتشار این عکس نوشت: فک میکردم اگه یه روز کسی رو بکشم یه ساعت نشده قلبم از ترس و عذاب وجدان وا میسته. فک میکردم خیلی قبل تر از تب و لرز آدم تو خودش له میشه...ولی قلبم هنوز داره کار میکنه!

آفتاب ایلام| ساعد سهیلی با انتشار این عکس نوشت: فک میکردم اگه یه روز کسی رو بکشم یه ساعت نشده قلبم از ترس و عذاب وجدان وا میسته. فک میکردم خیلی قبل تر از تب و لرز آدم تو خودش له میشه...ولی قلبم هنوز داره کار میکنه!

 

11

ساعد سهیلی متولد 30 بهمن 1366 در مشهد فرزند نویسنده و کارگردان سینما سعید سهیلی است . وی فعالیت هنری خود را از سن چهارده سالگی با نقش کوتاهی در فیلم شب برهنه ساخته ی سهید سهیلی آغاز کرد همچنین فیلم بردار پشت صحنه در برخی کارهای پدرش بوده است. گشت ارشاد، متروپل و کلاشینکف از دیگر فیلم های این بازیگر است.

ساعد سهیلی چند سالی است که ازدواج کرده است و متاهل است. ساعد سهیلی وقتی به فستیوالی در پاریس دعوت شده بود با گلوریا هاردی آشنا شد و با هم ازدواج کردند. گلوریا هاردی یک رگ فرانسوی دارد و در سریال کیمیا نیز به عنوان بازیگر حضور داشته است.

گلوریا هاردی بازیگر خارجی ( فرانسوی ) سریال کیمیا همسر ساعد سهیلی است.گلوریا هاردی ملیتی ایرانی، فرانسوی دارد و فارسی را خوب متوجه نمی شود. او مادری ایرانی و پدری فرانسوی دارد و همه اقوامش در فرانسه زندگی می کنند.

از بچگی، سر تمرین تئاترهای پدرم در مشهد می رفتم و همیشه هم افتخار می کردم که کارهای موفقی می ساخت پدرم قهرمان من بوده و هست به هر شکلی دوست دارم زیر سایه اش باشم.

در سال 1389 به پیشنهاد یکی از دوستانش در تست بازیگری فیلم بهروز شعیبی و جواد عزتی بنام تلوزیونی میان ماندن و رفتن حاضر شد و توانست در این فیلم بازی کند.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان