جمعه، 07 اردیبهشت 1403| 26 April 2024

استاندار ایلام همکاری مردم را عامل اصلی تغییر وضعیت کرونا در ایلام دانست و گفت: وضعیت شیوع کرونا در برخی از شهرهای استان از قرمز به نارنجی و زرد تبدیل شده است.

آفتاب ایلام| قاسم سلیمانی دشتکی صبح امروز در نشست مجازی با کارگروه رسانه استان اظهار داشت: وضعیت شیوع کرونا در برخی از شهرهای استان از قرمز به نارنجی و زرد تبدیل شده که این تغییر از بابت همکاری بسیار خوب مردم و اصناف است.

استاندار ایلام گفت: وضعیت شیوع کرونا در 12 شهرستان استان از وضعیت قرمز به نارنجی و زرد تغییر کرده است.

وی افزود: وضعیت رنگ‌بندی هشدارهای کرونا در برخی از شهرهای استان تغییر کرده و از قرمز به نارنجی و حتی زرد تبدیل شده است و این به جهت همکاری بسیار مناسب مردم و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در بالاترین سطح یعنی 93 درصد بوده است.

استاندار ایلام خاطرنشان کرد: وضعیت جدید نهایی و اعلام خواهد شد و به‌تبع آن وضعیت تعطیلی و یا محدودیت مشاغل هم تغییر خواهد کرد.

سلیمانی دشتکی تصریح کرد: هر شهری که رنگ نارنجی داشته باشد با رعایت محدودیت‌های این وضعیت و پروتکل‌های خاص آن، فعالیت خواهد کرد.

وی از اصناف استان بابت همراهی کامل و بسیار خوب با ستاد کرونا در اجرای محدودیت‌های برقرارشده تشکر کرد و افزود: رعایت 100 درصدی اصناف در همکاری و اجرای دقیق طرح جامع محدودیت‌ها در ایلام بی‌نظیر بوده است.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان