پنجشنبه، 30 فروردین 1403| 18 April 2024
 استاندار ایلام با اعلام افتتاح واحد الفین پتروشیمی ایلام با حضور رئیس جمهور در روز پنجشنبه چهارم دی‌ماه گفت: افتتاح واحد الفین پتروشیمی نویدبخش رونق و توسعه صنعتی در ایلام است.

قاسم سلیمانی‌دشتکی در گفت‌وگو با آفتاب ایلام، با اعلام افتتاح واحد الفین پتروشیمی ایلام با حضور رئیس جمهور در روز پنجشنبه چهارم دی‌ماه گفت: افتتاح واحد الفین پتروشیمی نویدبخش رونق و توسعه صنعتی در ایلام است.

استاندار ایلام گفت: افتتاح واحد الفین پتروشیمی به جهات مختلف دارای اهمیت است، اول آنکه نویدبخش رونق و توسعه صنعتی در ایلام است؛ دوم نشان دهنده اتکا به درون و باور توانمندی مهندسان و متخصصان داخلی است و تحقق بخش "ما می‌توانیم" است.

وی با بیان اینکه این پروژه الفین به عنوان الفین سیزدهم کشور است گفت: صفر تا صد این پروژه که سالانه 750 هزار تن محصول شامل اتیلن، پروپیلن، بنزین پیرولیز و سوخت مایع تولید می‌کنند در زمان اوج تحریم‌ها گویای این واقعیت که در مقابل اراده مردم ایران تحریم و تهدید بی معنا است.

استاندار ایلام در ادامه از دیگر مزیت این پروژه قطع نیاز مجتمع پتروشیمی ایلام به خوراک خط لوله غرب کشور دانست و تصریح کرد: با افتتاح الفین پالایشگاه ایلام فلر پالایشگاه گاز ایلام قطع می‌شود و این مهم به سلامت محیط زیست استان نیز کمک می‌کند.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان