سه شنبه، 04 اردیبهشت 1403| 23 April 2024
رئیس پلیس‌راه استان ایلام با اشاره به لغزندگی جاده‌های ایلام گفت: هم‌اکنون تردد در محورهای ارتباطی استان برقرار است.

سرهنگ رضا همتی‌زاده در گفت‌‌وگو با آفتاب ایلام در رابطه با وضعیت راه‌های ارتباطی استان اظهار داشت: بارش شدید باران و مه‌گرفتگی محورهای مواصلاتی استان خاصه در مناطق کوهستانی تردد را با مشکل دید و لغزندگی جاده مواجه کرده است.

رئیس پلیس‌راه استان ایلام گفت: در وضعیت فعلی راه‌های اصلی استان باز و تردد در حال انجام است.

رئیس پلیس‌راه استان ایلام افزود: با توجه به اینکه شدت بارندگی در گردنه‌‌های قلاجه، محور ایلام به چرداول و حمیل به کرمانشاه در حوزه شمالی استان، محور ایلام به دهلران در حوزه جنوبی و ایلام به دره‌شهر و آبدانان شدت بیشتری دارد و شدت بارش‌ها سبب شده است تا در نقاط مختلف استان شاهد کاهش دما و لغزندگی جاده‌ها باشیم.

همتی‌زاده عنوان کرد: لغزندگی جاده، بارش باران و کاهش دید شرایط ویژه‌ای را در جاده‌های استان به وجود آورده است که این شرایط نیازمند احتیاط در رانندگی و رعایت فاصله طولی و پرهیز از عجله و شتاب است.

رئیس پلیس ‌راه استان ایلام گفت: در 24 ساعت گذشته که شرایط جوی بر جاده‌های استان را شاهدیم، خوشبختانه شاهد تصادف و گزارش آن نبوده‌ایم، برای حفظ این شرایط توصیه پلیس‌راه بر آن است تا رانندگان بااحتیاط و به همراه داشتن لباس گرم و تجهیزات زمستانی در جاده‌های ایلام طی طریق کنند.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان