پنجشنبه، 09 فروردین 1403| 28 March 2024

گاهی اوقات طرفداران افراد مشهور، آنقدر عاشق و دلشیفته فرد موردعلاقه خود می‌شوند که برای ابراز احساسات خود دست به کار‌های عجیب و غریبی می‌زنند.

بهنوش بختیاری با انتشار فیلمی از یک مرد نامحرم که معروف هم است دست به اقدامی نامتعارف زد. در این فیلم مرد جوان با آبجی خواندن بهنوش بختیاری تتوی اسم خانم بازیگر را نشان می‌دهد که روی بدنش زده است و بهنوش بختیاری می‌نویسد به او گفتم خانمت ناراحت نشه! و ...

از آن طرفداران پروپاقرص هستند و برای اینکه ارادت خودشان را به بازیگر و فرد موردعلاقه اشان نشان دهند دست به هرکاری می‌زنند. این طرفداران همه جوره پای حرفشان می‌ایستند و دست به هرکاری می‌زنند تا رادات خود را نشان دهند. پیدا کردن این دست از طرفداران آدم‌های مشهور کار زیاد سختی نیست، حتما در اطراف خودتان از دست آدم‌ها زیاد دیده اید و یا در فضای مجازی هم که کم دیده نشده اند. در این گزارش به سراغ عجیب‌ترین طرفداری‌های ممکن از آدم‌های معروف رفته است.

جدیدترین پرونده از طرفداران عجیب و غریب را می‌توان به ماجرای استوری عجیب بهنوش بختیاری که در صفحه ایسنتاگرامی خود منتشر کرده است باز کنیم.

چندی پیش درمیان استوری‌های زیادی که بهنوش بختیاری منتشر کرده بود یک استوری عجیب و غریب به جشم می‌خورد.
ماجرای این استوری چه بود؟
یک فیلم چند ثانیه‌ای، مرد جوانی با بدنی برهنه جلوی دوربین ایستاده است، به گفته خودش سرباز بهنوش بختیاری. یک تتو جدید روی شانه‌اش زده و با لحنی داش مشتی وار می‌گوید: خانم بهنوش بختیاری تو خواهرمی، تا ابد سربازتم. تو به گردن من خیلی حق داری، اینم اسم شما که تتو کردم.

واکنش بهنوش بختیاری هم به این موضوع جالب است، او با انتشار این فیلم از مرد جوان اینطور نوشت: چه قدر برادرم مسعود به گردن من حق دارد، بهش گفتم خانمت ناراحت نشه، گفت:خواهرمی، تنهاخواهرم.
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان