پنجشنبه، 09 فروردین 1403| 28 March 2024
رضا میرزاد

اعجاز بیلرسوت پوشان را قدر بدانیم

۱۳۹۹/۱۰/۰۵ ۱۰:۰۷ چاپ کدخبر: 5527

آفتاب ایلام|   آفتاب ایلام، ، اعجاز اراده‌ها، تحقق شعار ما می‌توانیم است و صید ستاره‌ دانش  و به هم ریختن قیود روزمرگی و پاره کردن محدودیت‌ها و ناتوانی‌ها.

این اعجاز اراده نه از آن سیاسیون  رباینده فرصت‌ها است و نه مجیزگویان آنان، بلکه اعجاز اراده‌ بیلرسوت پوشان جهادی و استعدادهای درخشان دانش و فن است .

تلاش ربایندگان فرصت‌ها و مجیزگویان آنان برای تصاحب  این اعجاز در افکار عمومی تلاشی عبث و بیهوده است چراکه اگر ربایندگان فرصت‌ها و مجیزگویان آنان می‌توانند در حل مشکلات اقتصادی مردم تلاش کنند و برای فعال کردن ظرفیت‌های بی‌شمار استان برنامه‌هایشان را عملی کنند تا استان در مسیر توسعه قرار گیرد.

با این وصف تلاش بیلرسوت پوشان اعجاز گر را به نام سیاسیون بی‌عمل مصادره نکنیم و به بیلرسوت پوشان شرکت پتروشیمی ایلام ادعای احترام کنیم و تمام‌قد در مقابل آنان بایستیم و برای اعجاز و افتخار ملی آنان کف بزنیم.

بیان یک خواسته مردمی را از تریبون افتتاحیه فاز دوم پتروشیمی ایلام را شق القمرندانیم که به تعبیر کارل پوپر [آینده] وابسته به ما است به همه ما، وابسته به اندیشه امروز ما، خواسته‌های امروز، آرزوی‌های امروز و ترس‌های امروز ما.

ترس‌های امروز ما از آن است تا سیاسیون فرصت طلب، تعریف و تمجید‌ها را بر توان خود فرض کنند و در فکر چاره برای هزار و یک مشکل استان نباشند.    

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان