پنجشنبه، 06 اردیبهشت 1403| 25 April 2024
فرمانده سپاه ایلام:

حیات و شهادت "حاج قاسم" خواب را از چشم دشمنان ایران گرفت

۱۳۹۹/۱۰/۱۳ ۱۳:۱۳ چاپ کدخبر: 5578
 فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام گفت: شهید سلیمانی هیمنه آمریکا در منطقه را شکست و در زمان حیات کابوس آمریکا بود و خواب را از چشم آنان گرفت و امروز شهادتش نیز همین کابوس را در دل کاخ سفید و اسرائیل‌نشینان انداخته است.

سردار جمال شاکرمی در گفت‌وگو با آفتاب ایلام،به 2 ویژگی بصیرت و شجاعت سردار شهید سلیمانی اشاره کرد و اظهار داشت: بصیرت شهید سلیمانی از این پرورش‌یافته مکتب دوران دفاع مقدس سرباز نام آشنایی برای تاریخ ایران آفرید که امروز از آن به‌عنوان "سرباز وطن" نام‌برده می‌شود.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام گفت: بصیرت شهید سلیمانی نیرویی قلبی بود که به مدد نور الهی او را در مسیر ولایت قرارداد و ولایت‌پذیری به شهادتش ختم شد.

بندگی خداوند و اخلاص رمز محبوبتبی‌نظیرشهید سلیمانی به تعبیر فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام بود که گفت: بندگی و خدامحوری رمز محبوبیت این فرمانده دوست‌داشتنی بود و همین عواملاورامحبوب دل‌ها کرد.

سردار شاکرمی به دومین ویژگی سردار شهید سلیمانی اشاره کرد و افزود: شجاعت را می‌توان دومین خصلت وجودی سردار سلیمانی عنوان کرد؛ چراکه او در دل دشمن و در هر جا که آرمان‌های انقلاب و مظلومان جهان نیاز به فریادرس داشتند به‌دوراز ترس واهمه حضور یافت و توانست امنیت منطقه را حفظ کند.

وی به حضور سردار سلیمانی در مقابله با داعش اشاره کرد و گفت: این فرمانده بصیر و شجاع در اوج وحشیگری گروه تروریستی و جنایتکار داعش که به دست آمریکا و ایادی‌اش خلق‌شده بود، حضور یافت فرماندهی کرد، رزمید و بالاخره داعش را شکست و صداها بی‌پناه گرفتار در دست داعش را آزاد و به خانه و کاشانه بازگرداند.

شاکرمی در ادامه بیان کرد: خدامحوری، آخرت‌گرایی و ولایت‌پذیری از دیگر خصایص شهید سلیمانی است و رعایت این خصایص تقرب الهی، محبوبت قلبی در مردم است که شهید سلیمانی به آن رسید.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) در ادامه میراث شهید سلمانی را بیان و گفت: بصیرت، ولایت مداری، پرهیز از تک‌بعدی بودن و یکسان نگری به اقوام و ملت‌ها و نژادها و دفاع از مظلومان را شاخصه‌های شهید سلیمانی و میراث به‌جامانده او برای ما است.

وی در ادامه شکست هیمنه آمریکا در منطقه و جهان نیز از عملکرد شهید سلیمانی عنوان و تصریح کرد: شهید سلیمانی هیمنه آمریکا در منطقه را شکست و در زمان حیات کابوس آمریکا بود و خواب را از چشم آنان گرفت و امروز شهادتش نیز همین کابوس را در دل کاخ سفید و اسرائیل نشینان انداخته است.

فرمانده سپاه ایلام به وظیفه امروز بازماندگان مکتب حاج قاسم توصیه و یادآور شد: ما بازماندگان راه مکتب شهید حاج قاسم با بصیرت و ولایت‌پذیری راه و نام و یاد و خصیصه شهید سلیمانی را با مقاومت در مقابل ظلم و ستم و دفاع از مظلومان جهان به انجام خواهیم رساند و به آمریکا و ایادی‌اش اعلام می‌کنیم که راه مرد میدان همچنان ادامه دارد.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان