جمعه، 10 فروردین 1403| 29 March 2024
امام جمعه ایلام:

شهید سلیمانی الگوی شفاف بصیرت و ذوب در ولایت بود

۱۳۹۹/۱۰/۱۳ ۱۳:۲۷ چاپ کدخبر: 5579
نماینده ولی فقیه و امام جمعه ایلام گفت: شهید قاسم سلیمانی الگوی شفاف بصیرت و ذوب در ولایت است و رهروان این الگو به خیر دنیا و آخرت خواهند رسید.

حجت‌الاسلام الله نور کریمی‌تبار در گفت‌وگو با آفتاب ایلام اظهار داشت: شهید قاسم سلیمانی الگوی شفاف بصیرت و ذوب در ولایت است و رهروان این الگو به خیر دنیا و آخرت خواهند رسید.

نماینده ولی‌فقیه و امام‌جمعه ایلام گفت: تبلور عینی ولایت‌پذیری و ذوب در ولایت نه در حرف بلکه در عمل در سردار شهید قاسم سلیمانی عیان است.

وی افزود: شهید قاسم سلیمانی وقتی به راه مقدس ولایت بصیر شد برای استمرار این راه شجاعت پیشه کرد، خطر را پذیرفت و هیچ اماواگری را برای دفاع از حریم امن ولایت در خود ایجاد نکرد و در این مسیر نیز به دل خطر رفت و جان پاک خود را تقدیم کرد تا اسلام، ولایت و بصیرت و راه روشن ولایت بماند.

امام‌جمعه ایلام در ادامه افزود: شهید سلیمانی سرباز وطن بود و این عنوان ازآن‌جهت برازنده وجود این فرمانده شجاع، بصیر و ذوب‌شده در ولایت است که به‌دوراز هیاهوی سیاسی در هرکجا که مصلحت انقلاب و اسلام ایجاب کرد حضور یافت و برای این حضور بر کسی منت نگذاشت.

شجاعت شهید قاسم سلیمانی از موارد مورداشاره امام‌جمعه ایلام بود که دراین‌ارتباط گفت: شجاعت شهید سلیمانی خواب را از چشم آمریکا و مزدورانش گرفت و امروز بعد از شهادت این شهید نیز آمریکا از ترس انتقام آرام و قرار ندارد.

وی به آمریکا به‌عنوان بانی ترور دولتی هشدار داد و گفت: انتقام خون شهید سلیمانی حتمی و قطعی است و همچنان که مقامات جمهوری اسلامی بیان کرده‌اند این انتقام زمان و مکان مشخص ندارد اما در قطعیت آن شک نکنید.

کریمی تبار اقدامات تحریک آمیز آمریکا در منطقه را نشانه‌ای از استیصال این کشور در مقابل اراده مردم ایران به انتقام خون شهید سلیمانی دانست و خاطرنشان کرد: آمریکا از ترس انتقام دچار استیصال و سرگردانی شده است.

نماینده ولی‌فقیه و امام‌جمعه ایلام گفت: استمرار راه شهید سلیمانی با ذوب در ولایت و بصیرت شدنی است و استمرار این راه توسط مردم ایران تا قیامت ادامه خواهد داشت.

وی گفت: استمرار راه شهید سلیمانی در این دنیا خواب را از چشم قاتلان خواهد گرفت و در آخرت عذاب الهی شامل آنان خواهد شد.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان