چهارشنبه، 05 اردیبهشت 1403| 24 April 2024
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام:

فعالیت شرکت های تعاونی توسعه و عمران زمینه ساز رشد و رونق اقتصادی می شود.

۱۳۹۹/۱۰/۱۴ ۲۲:۴۰ چاپ کدخبر: 5596

,به گزارش آفتاب ایلام،مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام: فعالیت شرکت های تعاونی توسعه و عمران زمینه ساز رشد و رونق اقتصادی می شود.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام در اولین جلسه شرکت های تعاونی عمرانی شهرستانی که با حضور سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار و فرمانداران ایلام به صوت ویدیو کنفرانس برگزار شد، شرح مختصری از فلسفه و اهداف تشکیل تعاونی ها و هم چنین آخرین آمار و وضعیت تعاونی های تشکیل شده و فعال پرداخت و خواستار حمایت فرماندران و مدیران دستگاه های اجرایی از فرایند تشکیل این تعاونی ها شد.
همچنین با برشمردن فعالیت های تعاونی های توسعه و عمران شهرستان ایلام خواستار حمایت دستگاهای اجرایی در جهت رفع موانع فعالیت این تعاونی ها شد.
وی گفت: با تاکید بر ضرورت تشکیل سریعتر تعاونی های توسعه عمران در تمامی شهرستان های استان، فعالیت شرکت های تعاونی توسعه و عمران زمینه ساز رشد و رونق اقتصادی می شود.
وی نقش فرمانداران و تعامل آنها را با ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی در تشکیل شرکت های تعاونی توسعه و عمران سازنده عنوان و خاطرنشان کرد: ظرفیت های بسیاری در استان وجود دارد که می توان به شرکت های توسعه و عمران واگذار کرد.

آفتاب ایلام

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان