شنبه، 01 اردیبهشت 1403| 20 April 2024
فرمانده انتظامی استان ایلام:

دستگیری باند ۳ نفره قاچاق سلاح غیرمجاز در ایلام /کشف ۹۰ قبضه سلاح غیرمجاز

۱۳۹۹/۱۰/۲۲ ۱۵:۲۴ چاپ کدخبر: 5638

فرمانده انتظامی استان ایلام از مبارزه و مقابله مستمر با سلاح غیرمجاز در استان خبر داد و گفت: با تلاش پلیس استان، باند ۳ نفره قاچاق سلاح و مهمات شناسایی و دستگیر شدند.

آفتاب ایلام| سرهنگ "دلاور القاصی مهر"  در گفت‌وگو با رسانه‌ها اظهار داشت:خرید و فروش هرگونه سلاح چه در فضای مجازی و چه به صورت حضوری طبق قانون ممنوع است و پلیس برابر وظیفه که قانونگذار برای آن معین کرده است قاطعانه برخورد خواهد کرد.

وی گفت: با اشرافیت اطلاعاتی ماموران انتظامی استان، باند ۳ نفره‌ای که در امر تهیه و توزیع سلاح و مهمات غیرمجاز در ایلام فعالیت داشتند شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند.

فرمانده  انتظامی استان ایلام در بخش دیگری از سخنان خود اقدامات پلیس استان در راستای مقابله با تهیه و توزیع سلاح غیر مجاز اشاره کرد و گفت: به منظور برخورد با این پدیده در سطح جامعه، همکارانم در پلیس استان با تلاش جهادی و شبانه روزی خود موفق شدند در دی ماه امسال ۹۰ قبضه سلاح را کشف کنند.

سرهنگ القاصی مهر  با بیان اینکه در این مدت بیش از ۲ هزار قلم مهمات نیز کشف و ضبط شده است، گفت: در اجرای طرح‌های مبارزه با سلاح و مهمات غیرمجاز،  ۸۹ نفر متهم دستگیر ، که جهت سیر مراحل قانونی و در راستای مطالبه مردمی تحویل مراجع قضائی شدند.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه رضایت مندی مردم از اولویت های اصلی پلیس است گفت : ما خادم مردم هستیم و به این  خدمت گذاری مردم افتخار میکنیم ،لذا نیروی انتظامی برای برقراری امنیت پایدارنیازمند حمایت و پشتیبانی شهروندان است.

فرمانده انتظامی استان ایلام با اشاره به اینکه یکی از ابزارهای مخل نظم وامنیت اجتماعی ، قاچاق سلاح ومهمات است، خاطر نشان کرد:امنیت و  آرامش مردم استان خط قرمز پلیس بوده و نیروی انتظامی با کسانی که از این خط قرمز عبور کنند برابر با قانون و در راستای مطالبه به حق مردم قاطعانه برخورد خواهد کرد.

سرهنگ القاصی مهر با بیان به اینکه نیروی انتظامی در خط مقدم مبارزه با مخلان نظم وامنیت قرار دارد، افزود: موضوع قاچاق سلاح ومهمات یک معضل اجتماعی است وپلیس اجازه نمی دهد افراد فرصت طلب و سودجو و قانون گریز آرامش روانی جامعه را خدشه دار کنند.

این مقام ارشد انتظامی،گفت: پلیس با عاملان خرید و فروش سلاح، دارندگان سلاح‌های غیرمجاز برخورد جدی خواهد داشت و در این امر مصمم است تا محیط را برای متخلفان ناامن و برای آحاد مردم امن کند.

وی در خاتمه ،با قدردانی از همراهی و مشارکت خوب مردم با پلیس ، از تلاش دستگاه قضائی نیز در راستای پشتیبانی از مأموریت‌های انتظامی استان تقدیر کرد.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان