پنجشنبه، 09 فروردین 1403| 28 March 2024
فرمانده انتظامی استان ایلام از دستگیری ۸۹ متهم به حمل سلاح و مهمات غیرمجاز در ایلام خبرداد و گفت: برخورد با قاچاقچیان سلاح و مهمات اولویت اصلی پلیس ایلام است.

آفتاب ایلام| سرهنگ دلاور القاصی‌مهر در گفت‌وگو با خبرنگار آفتاب ایلام از دستگیری 89 متهم به حمل سلاح و مهمات غیرمجاز در ایلام خبرداد و اظهار داشت: برخورد با قاچاقچیان سلاح و مهمات اولویت اصلی پلیس ایلام است و این اولویت خواسته مردم شریف ایلام است.

ح و دوهزار قلم مهمات در ماه جاری در راستای تحقق اولویت انتخاب‌شده کشف شده است.

دلاور القاصی‌مهر در ادامه افزود: به قاچاقچیان و مخلّان نظم و امنیت هشدار می‌دهم که هرگونه اقدامی که امنیت مردم را به خطر بیندازد در ایلام به‌شدت مورد برخورد قرار خواهد گرفت و در این راه هیچ مماشاتی نخواهیم داشت.

وی اضافه کرد: قاچاق سلاح و مهمات ابزاری است که امنیت شهروندان را به مخاطره می‌اندازد لذا پلیس اجازه به مخاطره انداختن امنیت را نخواهد داد و در این ایام سه باند قاچاق سلاح و مهمات متلاشی شده است.

سرهنگ دلاور القاصی‌مهر در ادامه از مردم ایلام خواست: هرگونه موارد مشاهده از ناامنی، قاچاق سلاح و مهمات و دیگر موارد را به مرکز فوریت‌های پلیسی (110) گزارش کنند تا فرزندان خدوم آنان در کوتاه‌ترین زمان ممکن به آن رسیدگی کنند.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان