شنبه، 01 اردیبهشت 1403| 20 April 2024
رئیس قرارگاه عملیاتی ستاد استانی مبارزه با کرونا در ایلام گفت: حضور دانش‌آموزان ایلامی در مدارس اجباری نیست.

معروف بسطامی در گفت‌وگو با آفتاب ایلام اظهار داشت: وضعیت آبی و زرد کرونایی موجود استان ایلام نیازمند رعایت پروتکل‌های بهداشتی است.

رئیس قرارگاه استانی ایلام گفت: پایداری این وضعیت اگر مورد غفلت واقع شود تبعات ناگوار و بازگشت موج چهارم کرونا را در پی خواهد داشت.

وی افزود: به همین جهت بازگشایی مدارس در استان ایلام یکی از تهدیدات پیش‌روی پایداری وضعیت موجود کرونایی برای استان ایلام است و این تهدید را با مدیریت درست می‌توان به فرصت تبدیل کرد.

بسطامی بیان کرد: می‌توان با انجام دستورالعمل‌های ابلاغی مبنی بر بازگشایی مدارس خطر این بازگشایی را هم رفع و رجوع کرد.

رئیسقرارگاه عملیاتی ستاد استانی مبارزه با کرونا در ایلام خاطر نشان کرد: هرچند از ابتدای بهمن، دانش آموزان پایه اول و دوم دبستان آن هم با ظرفیت کمتر از 10 دانش آموز و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در کلاس‌ها می‌توانند حاضر ‌شوند اما برای این حضور هیچ اجباری وجود ندارد.

بسطامی در ادامه یادآورشد: علاوه بر اجباری نبودن حضور دانش‌آموزان ایلامی در مدارس، برنامه آموزش مجازی نیز ادامه دارد و در شرایط موجود اولیا دانش‌آموزان  مختار در اتخاذ تصمیم استفاده از آموزش حضوری و یا آموزش مجازی هستند.

رئیس قرارگاه عملیاتی ستاد استانی مبارزه با کرونا در ایلام گفت: حضور دانش‌آموزان با اختیار خود در مدارس نیز مستلزم رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک خواهد بود و مسئولان مدارس نیز نسبت به ضد عفونی کردن کلاس‌ها و آماده کردن وسائل بهداشتی در مدارس اقدام می‌کنند.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان