پنجشنبه، 09 فروردین 1403| 28 March 2024
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام:

تمدید مهلت تکمیل موجودی برای کارگران و بازنشستگان در سامانه جامع اقدام ملی مسکن تا هفتم بهمن

۱۳۹۹/۱۱/۰۴ ۱۸:۱۷ چاپ کدخبر: 5700

شیرخانی گفت: مهلت واریز آورده اولیه برای متقاضیان دارای شرایط ویژه  کارگران،بازنشستگان،مستمری بگیران و زنان سرپرست خانوار کارگر که پیش از این در سامانه جامع اقدام ملی مسکن ثبت نام کرده اند تا هفتم بهمن ماه  تمدید شد.


به گزارش آفتاب ایلام به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام، شیرخانی با اعلام این خبر گفت: ۲۰۶۴ کارگر متقاضی مسکن در طرح اقدام ملی مسکن ثبت نام کردند‌.
وی اظهار کرد: با مذاکرات صورت گرفته بین دو وزارتخانه تعاون، کار و رفاه اجتماعی و راه و شهرسازی، مهلت واریز اولیه و تکمیل موجودی تا سی ام دی ماه جاری بوده اما بر اساس مذاکرات به عمل آمده با مسکن و شهرسازی، این تاریخ برای گروه‌های هدف تا هفتم بهمن ماه جاری تمدید شد.
وی گفت: افراد جامانده از ثبت نام و افرادی که تا سی ام دی ماه نتوانسته اند آورده اولیه خود را واریز نمایند می توانند تا هفتم بهمن ماه جهت ثبت نام،تکمیل موجودی و افتتاح حساب به سایت www.tem.mrud.ir مراجعه نمایند.

وی گفت: وزارت تعاون ،کار و رفاه اجتماعی پس از تجزیه و تحلیل اطلاعات متقاضیان موجود در سامانه جامع اقدام ملی مسکن و بانک های اطلاعاتی این وزارتخانه، مشخصات متقاضیان گروه‌های هدف شامل کارگران، بازنشستگان، مستمری بگیران و زنان سرپرست خانوار از جمله کد ملی ، دهک بندی متقاضیان ، بررسی وضعیت فرم ج  ثبت نام کنندگان و ... را که در طرح اقدام ملی مسکن ثبت نام کرده‌اند به تفکیک هر استان و شهرهای تابعه احصاء کرده است.
وی اظهار کرد: گروه‌های هدف برای بهره مندی از این تسهیلات حمایتی لازم است به منظور افتتاح حساب و تکمیل مبلغ آورده در فرصت باقی‌مانده نسبت به تکمیل موجودی خود اقدام کنند.
آمار ثبت نام شدگان در این طرح به تفکیک شهرستان توسط وزارت متبوع اعلام شده است و تفاهم نامه همکاری میان این وزارتخانه با وزارت راه و شهرسازی در راستای احداث ۲۰۰ هزار واحد مسکونی برای کارگران، بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی منعقد شده است.

آفتاب ایلام

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان