جمعه، 31 فروردین 1403| 19 April 2024
سیلی بهارستان به امنیت کشور مذموم شرم آور و سخیف است

چه اصولگرا، چه اصلاح طلب!

۱۳۹۹/۱۱/۰۶ ۲۰:۲۲ چاپ کدخبر: 5715

آفتاب ایلام| روایتی که منتشرشده است آن است که علی‌اصغر عنابستانی، نماینده مجلس شورای اسلامی با خودروی دنای خود وارد خط ویژه می‌شود. و سرباز راهنمایی و رانندگی را در انجام‌وظیفه سیلی می‌زند.

   عنابستانی بعد از اقدام غیرقانونی خود پا را از این فراتر می‌گذارد و به‌جای عذرخواهی به مقام مقایسه می‌نشیند و خود را با شهید بهشتی مقایسه می‌کند و  در صفحه رسمی توییتر خود می‌نویسد:«بهش می‌گفتند؛ دیکتاتور، مرفه، پولدار! دوستانش گفته بودن چرا جواب نمی‌دی؟ تاکی سکوت؟ می‌گفت: مگه نشنیدید که قرآن میگه «ان الله یدافع عن الذین آمنوا»‏ یعنی یه وظیفه برای منه که ایمان آوردنه، یکی هم برای خدا که دفاع کردنه! ‏دعا کن وظیفه خودمو خوب انجام بدم، اون کارش رو خوب بلده! شهید بهشتی.». 

این نماینده خاطی که امروز در اذهان مردم ایران  خار و ذلیل شده است باز سرمست از غرور خود و عملکردش را با شهید بهشتی مقایسه می‌کند و برای توجیه عمل غیرقانونی خود به آیات و روایت متوسل می‌شود و عمل خود را دفاع و وظیفه می‌داند که با انتشار آن دومین خبط خود را عیان کرده است.

سومین خبط عنابستانی را می‌توان در دورغگویی او عنوان کرد  چراکه مدعی آن است که "نه‌تنها سیلی نزده است بلکه به راننده‌اش نیز توهین شده است"  اما آنچه در دوربین‌ها و سوابق ماجرا و روایت مردم موجود است ادعای وی را رد می‌کند و صداقت سرباز وظیفه را اثبات می‌کند.

سیلی به‌صورت سرباز وظیفه، دروغ ، ورود غیرقانونی به خط ویژه  سه جرمی است که عنابستانی آن را مرتکب شده است و با این اوصاف وی فاقد شرایط حضور در مجلسی است که قانون‌گذاری جزء لاینفک وجودی آن است و نافی قانون را نباید بر مسند قانون‌گذاری راه داد.

علاوه بر خبط عنابستانی دفاع به‌ناحق جریانات سیاسی و اصلاح و اصولگرا کردن این اقدام ناشایست است که اصولگرایان برای مبرایعنابستانی از عمل غیرقانونی خود و در توجیه آن موارد و نمونه‌هایی از اتفاقات حادث گذشته را به‌به اصلاح‌طلبان حواله می‌دهند و اصلاح‌طلبان نیز اقدام نابستانی را به اصولگرایان منتصب می‌کنند و برای آن داستان‌ها می‌سرایند و امروز سرخی صورت سرباز راهنمایی و رانندگی از قبل سیلی عنابستانی را دست‌آویز بده بستان‌های سیاسی خود می‌دانند.

اصلاح‌طلبان و اصول‌گرایان که با چنین اتفاقاتی به خر مراد می‌رسند غافل از آن هستند که این اتفاق چه در تفکر اصلاح‌طلبی و چه در تفکر اصولگرایی حادث شود، اتفاقی غیرقابل‌قبول و مذموم شرم‌آور و سخیف است و نمی‌توان از کنار آن گذشت و سکوت کرد.

آقایان مدعی سیاست ورزی و تفکر ، سیلی به سرباز موردبحث  درواقع سیلی به ملتی است که شما داعیه اصلاح‌طلبی و اصولگرایی برای آن دارید، سیلی به سرباز درواقع سیلی به قانون است که این نماینده خود را واضح آن می‌داند و می‌نامد، سیلی به امنیت کشوری است که اگر نبودند همین سربازان جان برکف این آقای نماینده نمی‌توانست بر صندلی بهارستان و خودرو دنا که از پول بیت‌المال متعلق به همین مردم است تکیه بزند.        

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان