جمعه، 10 فروردین 1403| 29 March 2024
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام

استان ایلام ۳۵۶ شهیده را تقدیم آرمانهای انقلاب و نظام کرده است

۱۳۹۹/۱۱/۱۵ ۱۶:۴۳ چاپ کدخبر: 5772

به گزارش آفتاب ایلام، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام با اعلام اینکه استان ایلام ۳۵۶ شهیده را تقدیم آرمانهای انقلاب و نظام نموده است، ابراز کرد: کنگره لشگر فرشتگان تاریخ ساز در راستای توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و معرفی و شناساندن زنان شهیده استان ایلام با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار خواهد شد.

شانزدهمین جلسه شورای استانی ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت در استان ایلام روز چهارشنبه ۱۵ بهمن‌ماه، در سالن جلسات شهید رجایی استانداری ایلام با محوریت برگزاری کنگره لشکر فرشتگان تاریخ ساز جهت نکوداشت یاد و خاطره زنان شهیده جانباز و آزاده استان، برگزاری آیین میهمانی لاله ها به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، مراسمات ۲۲ اسفند سالروز بزرگداشت شهدا با ریاست معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری ایلام در سالن شهید رجائی استانداری ایلام برگزار شد.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام در این نشست ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، تبریک سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ولادت حضرت زهرا (س) و روز زن، با اشاره به نقش زنان استان ایلام در دوران ۸ سال دفاع مقدس در عرصه های مختلف، اظهار کرد: کنگره ملی بزرگداشت ۱۷ هزار زن شهیده، جانباز و آزاده با عنوان «لشگر فرشتگان تاریخ ساز» و با شعار «حماسه اسوه های ماندگار» در سراسر کشور برگزار می شود.
اسدالله تولیده با اعلام اینکه استان ایلام ۳۵۶ شهیده را تقدیم آرمانهای انقلاب و نظام نموده است، ابراز کرد: کنگره لشگر فرشتگان تاریخ ساز در راستای توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و معرفی و شناساندن زنان شهیده استان ایلام با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار خواهد شد.
وی افزود: با توجه به اینکه امکان برگزاری مراسم تجمعی وجود ندارد، برخی از برنامه‌های کنگره لشکر فرشتگان تاریخ‌ساز استان با بهره گیری از  فضای مجازی تولید و  در راستای توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت منتشر می شود.
دبیر شورای توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان ایلام ادامه داد: ستاد استانی این کنگره در استان با حضور دستگاه های اجرایی و فرهنگی مرتبط تشکیل شده و شناسایی و معرفی زنان شهیده در استان ایلام با مشارکت دستگاه های مربوطه استان یکی از اهداف برگزاری این کنگره است.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان