پنجشنبه، 09 فروردین 1403| 28 March 2024
امام جمعه ایلام:

مردم این روزها وضعیت اقتصادی مناسبی ندارند

۱۳۹۹/۱۱/۲۱ ۱۷:۲۹ چاپ کدخبر: 5801
 نماینده ولی فقیه در استان ایلام با بیان اینکه مردم این روزها وضعیت اقتصادی ‌مناسبی ندارند، گفت: هر کجا گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب بوده‌ایم‌ جلو افتاده و آنجایی که ذره‌ای از فرامین ایشان تخطی داشتیم‌ جا مانده‌ایم.

آفتاب ایلام| حجت‌الاسلام الله‌نور کریمی‌تبار صبح امروز در نشست با جمعی از مردم دهلران در مسجد جامع این شهر اظهار داشت:  اکنون صدای شکسته شدن استخوان‌های لیبرال دموکراسی غرب به گوش می‌رسد.

‌نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام  با تشریح ابعاد گسترده انقلاب اسلامی ایران در جهان گفت: انقلاب اسلامی ایران دین را ‌احیا کرد‌ و نور آن مانند خورشیدی درخشان در دنیا فراگیر شده است.

وی گفت: دشمنی‌هایی که علیه نظام جمهوری اسلامی می‌شود، به خاطر تاثیرگذاری انقلاب اسلامی است.

امام جمعه ایلام در ادامه با اشاره به فروپاشی نظام کمونیستی شوروی سابق‌ اظهار داشت: روزی اتحاد جماهیر شوروی به عنوان نظامی کمونیستی در اوج قدرت بود که بنیانگذار جمهوری اسلامی خبر دادند کمونیست را باید در موزه تاریخ جستجو کرد، اکنون خبر از صدای شکسته شدن استخوان‌های لیبرال دموکراسی غرب به گوش می‌رسد و در حال حاضر اضمحلال ایالات متحده آمریکا را مشاهده می‌کنیم که این وعده الهی است.

‌کریمی‌تبار با اشاره به دستاوردهای بی‌شمار انقلاب اسلامی تصریح کرد: انقلاب اسلامی یک انقلاب دینی بود، اما به برکت آن کشور از نظر پیشرفت علمی، صنعتی و تکنولوژی های مختلف در تراز کشورهای برتر دنیا قرار گرفته است.

نماینده ولی فقیه در استان ضمن اشاره به وجود سختی‌های اقتصادی همچون تورم، گرانی و بیکاری ابراز داشت: مردم کشور ثابت کرده‌اند به پای دین و قرآن ایستاده‌اند.

امام جمعه ایلام در ادامه با بیان اینکه هر کجا گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب بوده‌ایم‌ جلو افتاده و آنجایی که ذره‌ای از فرامین ایشان تخطی داشتیم‌ جا مانده‌ایم افزود: دلیل بخش عمده‌ای از مشکلات کنونی به نوع انتخاب‌هایمان بر‌می‌گردد، هنگام رای دادن و انتخاب نماینده مجلس و رئیس جمهور باید دقت کنیم کسی را انتخاب کنیم که اصلح و مردمی باشد و در حوزه ی مدیریت قوی باشد، کسی که گوش به فرمان رهبری باشد، نه کسی که می‌خواهد رضایت دشمن را تامین کند.

وی گفت: خداوند به انسان قدرت تعقل و تفکر داده است، باید در انتخابمان دقت کنیم که شریک جرم کسی که به او رای داده ایم نباشیم، بلکه شریک ثواب کارش باشیم.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان