پنجشنبه، 09 فروردین 1403| 28 March 2024
مدیر کل راه و شهرسازی استان ایلام

زیرگذر ارغوان شهر ایلام با ۹۰ درصد پیشرفت در حال احداث است

۱۳۹۹/۱۱/۲۵ ۱۰:۰۸ چاپ کدخبر: 5809

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام از پیشرفت ۹۰ درصدی پروژه زیرگذر ارغوان شهر ایلام خبر داد و گفت: با جدیت پیمانکاران پروژه زیرگذر ارغوان قبل از ایام اربعین امسال تکمیل و زیر بار ترافیک خواهد رفت.

به گزارش آفتاب ایلام،علی اصغر کاظمی اظهار داشت: یکی از نقاطی که در سال های اخیر باعث ایجاد گره ترافیکی در ایام اربعین می شد محدوده میدان ارغوان شهر ایلام بود که احداث پل روگذر و زیرگذر ارغوان به منظور کاهش بار ترافیکی در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا و به‌ منظور ایمن‌سازی تقاطع غیرهمسطح (روگذر) ارغوان این اداره کل عملیات اجرایی پل زیرگذر در بالادست تقاطع غیرهمسطح به‌منظور تردد ایمن وسایل نقلیه مسیر برگشت تنگه ارغوان و کنارگذر شرقی را آغاز کرد که هم اکنون کار دیوارکشی ترانشه‌های اطراف تقاطع نیز به دلیل افزایش ایمنی و زیباسازی ورودی شهر در دست اجراست.

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام هزینه احداث این پروژه را ۱۲۰ میلیارد ریال اعلام کرد و یادآور شد: این پروژه هم اکنون با رفع مشکل معارضان با پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصدی در حال اجراست که با جدیت پیمانکاران مرتبط این طرح قبل از ایام اربعین تکمیل و زیر بار ترافیک خواهد رفت.

کاظمی همچنین با اشاره به ساخت تقاطع غیر همسطح ورودی قدیم شهر سرابله گفت: این طرح جزو مصوبات سفر استاندار به شهرستان چرداول بود که عملیات اجرایی آن هم اکنون با پیشرفت فیزیکی بیش از ۴۵ درصدی در حال انجام است.

وی اضافه کرد: این امر سبب طولانی شدن مسافت برای شهروندان این منطقه شده است، لذا ضروری بود تا با احداث تقاطع غیر همسطح در این محور، مشکل شهروندان سرابله و روستاهای حومه آن برطرف گردد.

مدیرکل راه و شهرسازی ایلام تاکید کرد: برای اجرای پروژه تقاطع غیر همسطح سرابله ۱۲۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه خواهد شد.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان