چهارشنبه، 05 اردیبهشت 1403| 24 April 2024
اختصاصی آفتاب ایلام

"عبدالله بهادری"انتصابی شایسته ازجنس مردم با روحیه ای جهادی

۱۳۹۹/۱۲/۰۳ ۱۹:۴۲ چاپ کدخبر: 5819

آفتاب ایلام؛ خبر این بود " عبدالله بهادری مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام شد " خبری که امید را در دل علاقه‌مندان به توسعه و اعتلای استان ایلام به وجود آورد تا دوباره شاهد آن باشند که مردی سکان‌دار مهم‌ترین سازمان مؤثر در توسعه زیرساخت‌های استان را بر عهده می‌گیرد که تجربه، تخصص، تعهد و سلامت وی زبان‌زده خاص و عام است.

تجربه 30 ساله بهادری در « شهرداری ایلام، مدیرکل نوسازی مدارس استان ایلام، مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه، مدیرکلی اجرای طرح‌های ملی منطقه سه و چهار کشور، سازمان مجری وزارت راه و شهرسازی، مدیرکل راه و شهرسازی مازندران و عضو هیئت مدیره و معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع سازمان ملی زمین و مسکن کشور » می‌تواند اعتلا و توسعه استان ایلام را در ابعاد مختلف زیرساخت‌های توسعه در پی داشته باشد.

آشنایی جزءبه‌جزء به استان ایلام و شناخت وضعیت صفرتا صد برنامه‌های وزارت مسکن و شهرسازی، تجربه مدیریت در استان‌هایی چون گیلان، مازندران و کرمانشاه و مدیریت‌های ملی، "بهادری" را مناسب‌ترین گزینه برای مدیرکلی مسکن و شهرسازی استان ایلام کرده است و تصمیم‌گیریان این انتخاب و انتصاب عقلانیت در تصمیم را به‌دقت لحاظ کرده‌اند.

چراکه بسیاری از طرح‌های نیمه تمام و ناتمام در حوزه زیرساختی استان ایلام نیازمند مدیری است که علاوه بر تجربه و تخصص به از ارتباطات سازمانی و ملی برخوردار باشد و توان رایزنی و اقناعی برای اخذ اعتبارات و فرجام طرح‌ها را داشته باشد و این خصیصه در "بهادری" وجود دارد و مدیریت وی در استان‌های مختلف کشور نیز این توان را به اثبات رسانده است

که "بهادری" مرد عمل است و حرف را یا نمی‌زند و یا اگر حرف بزند نیز عمل می‌کند. بهر حال "عبدالله بهادری" سرمایه‌ای است ارزشمند، نامش افتخاری است برای استان ایلام و حضورش در هر جا که بوده است توام بوده است با «سلامت »، «کار و تلاش » و «نشانش» در بسیاری از طرح‌های استان ایلام و سایر استان‌های کشور ماندگار است .

بنطر می‌رسد؛ محمد اسلامی که خود زمانی استاندار مازندران بوده و شناخت کاملی از "عبدالله بهادری" مدیرکل مسکن و شهرسازی مازندران دارد در مسند وزارت مسکن و شهرسازی انتخابی امیدوارکننده برای استان ایلام داشته است که مردم ایلام قدردان این انتخاب و انتصاب وزیر محترم مسکن و شهرسازی خواهند بود که به فرزند ایلام اعتماد دوباره کرده است.  

نکته پایانی این یاداشت نیز آن که مردم ایلام بر این باورند که "ایلام را ایلامی‌ها خواهند ساخت" و توجه وزیر محترم مسکن و شهرسازی بر این باور مقدمه آن است و "بهادری" آغاز کننده " ایلام را ایلامی‌ها خواهند ساخت" خواهد بود....انشاالله

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان