پنجشنبه، 09 فروردین 1403| 28 March 2024
رئیس سازمان بسیج سازندگی گفت: ‌با استفاده از توان گروه‌های جهادی در ایلام تا کنون ۵۶۱۶ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۵۸۰ میلیارد تومان انجام شده است.

آفتاب ایلام| آئین آغاز به کار 400 پروژه  محرومیت زدایی ایلام شامگاه سه‌شنبه با حضور رئیس سازمان بسیج سازندگی در مجتمع فرهنگی سپاه استان برگزار شد.

در این مراسم سردار محمد زهرایی به ایراد سخن پرداخت و اظهار داشت: ساماندهی گروهای جهادی، نشر و نهادینه‌کردن فرهنگ‌جهادی، انعکاس فعالیت‌های جهادی و خودسازی معنویتی از اهداف و ماموریت‌های بسیج‌سازندگی کشور است.

وی افزود: اهداف تعیین شده در اجرای منویات مقام معظم رهبری است و بسیج ‌جهادی علاوه بر تحقق اهداف تعیین شده، توانمند کردن نیروهای جهادی پا به کار در جهت رفع محرومیت در مناطق کم‌برخوردار را نیز در اهداف خود دارد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور در ادامه افزود: ‌در استان ایلام نیز با امضای تفاهم‌نامه 400 پروژه محرومیت‌زدایی، آغاز عملیات اجرایی پروژه‌ها از امروز کلید می‌خورد و امیدوارم که در مدت تعیین شده 400 پروژه مورد بحث به بهره‌برداری برسد.

وی به "مردم پایه‌" بودن پروژه‌های بسیج سازندگی اشاره کرد و گفت: در تمام پروژه‌ها و پذیرش ماموریت‌ها علاوه بر نگاه جهادی در مدیریت برای مردم و در کنار مردم اولویت نخست بسیج سازندگی‌است.

زهرایی حضور 812 گروه جهادی در استان ایلام را بعنوان یکی از توان‌های بسیار مهم استان ایلام عنوان کرد و گفت: با استفاده از توان گروه‌های جهادی در ایلام تا کنون 5616 پروژه عمرانی با اعتبار 580 میلیارد تومان انجام داده است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور در ادامه برنامه‌های آتی بسیج‌سازندگی را علاوه بر کمیت به کیفیت رسیدن عنوان کرد و افزود:  گروه‌های تخصصی در حوزه‌های مختلف در تمام کشور به جهت کیفی‌سازی ماموریت‌های بسیج سازندگی اجرا خواهد شد و علاوه بر کمیت، کیفیت را بعنوان اهداف نخست ماموریت‌ها قرار خواهیم داد.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان