پنجشنبه، 06 اردیبهشت 1403| 25 April 2024
مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری ایلام :

آغاز ثبت نام داوطلبان انتخابات شورای شهر در ایلام

۱۳۹۹/۱۲/۲۰ ۱۸:۵۸ چاپ کدخبر: 5854

به گزارش آفتاب ایلام، مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری ایلام گفت: ثبت نام داوطلبان انتخابات شورای شهر در ایلام از امروز بیستم اسفندماه همزمان با سراسر کشور آغاز شده است.

سیدصادق موسوی افزود: داوطلبان برای شرکت در ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر به جای مراجعه به فرمانداری‌های ۱۲ گانه استان از طریق اینترنت فرآیند ثبت نام خود را انجام دهند.

وی یادآور شد: داوطلبانی که ثبت نام در فرمانداری‌ها را ترجیح می‌دهند باید در بازه زمانی ساعت هشت تا ۱۸ عصر به مدت هفت روز از امروز چهارشنبه ۲۰ اسفند تا روز سه شنبه ۲۶ همین ماه برای ثبت نام در فرمانداری‌ها حضور یابند.

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری ایلام اظهار داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و به منظور کاهش مراجعات حضوری داوطلبان، شرایط و زمینه ثبت نام اینترنتی و غیرحضوری از این متقاضیان فراهم شده که از طریق سایت وزارت کشور یا نصب نرم افزار ویژه ثبت نام داوطلبان بر روی تلفن‌های همراه ثبت نام کنند.

وی بیان داشت: این نرم افزار بر روی سایت وزارت کشور بارگذاری شده است و متقاضی با نصب این نرم افزار بر روی تلفن همراه خود مراحل ثبت نام را انجام و پس از اتمام ثبت نام کد رهگیری را دریافت می‌کند.

موسوی افزود: از دیگر راه‌های ثبت نام اینترنتی از طریق لینک بارگذاری شده در سایت وزارت کشور انجام می‌شود که داوطلبان با مراجعه به این سایت و با ورود به این لینک ثبت نام و کدرهگیری دریافت می‌کنند.

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری ایلام با بیان اینکه جواب استعلام و احراز یا عدم احراز صلاحیت داوطلبان هشتم اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ اعلام می‌شود که داوطلبان عدم صلاحیت شده می‌توانند برای بررسی مجدد پرونده خود شکایت کنند  اظهار داشت: در این مرحله داوطلبان شورا‌های اسلامی شهر می‌توانند ثبت نام کنند و ثبت نام از داوطلبان شورای روستا نیز از ۱۶ فروردین سال آتی انجام می‌گیرد.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان