جمعه، 10 فروردین 1403| 29 March 2024
معاون سیاسی وزارت کشور؛

انتخابات ۱۴۰۰ با محوریت بی طرفی و قانونمداری انجام می شود.

۱۳۹۹/۱۲/۲۵ ۱۴:۲۸ چاپ کدخبر: 5874

به گزارش آفتاب ایلام، جمال عرف  پیش‌ازظهر امروز در جلسه تودیع و معارفه استاندار جدید ایلام اظهار داشت: انتخابات 1400 با محوریت بی‌طرفی و قانونمداری انجام می‌شود.

معاون سیاسی وزارت کشور گفت: انتخابات 1400 حساس‌ترین انتخاباتی خواهد بود که اولویت‌های مهمی چون امنیت، معیشت، تولید و سلامت مردم را با خود خواهد داشت.

وی افزود: برای اجرای دقیق این اولویت‌ها نیازمند آن هستیم سطح مشارکت مردم را افزایش دهیم و با انتخاب فرد اصلح کارآمدی نظام و دولت را برای تحقق امنیت، معیشت، تولید و سلامت مردم تأمین کنیم.

معاون سیاسی وزیر کشور خاطرنشان کرد: فراهم‌کردن زمینه الکترونیکی برگزاری انتخابات، حضور سلایق مختلف سیاسی که دل در گروی نظام و انقلاب اسلامی دارند و پایبند به قانون اساسی و ارزش‌های اسلامی هستند می‌تواند علاوه بر افزایش مشارکت حداکثری به تحقق اولویت‌ها نیز کمک کند.

عرف از مجریان و ناظران و برگزارکنندگان انتخابات 1400 حفظ بی‌طرفی را در ایلام خواست و گفت: تنها ملاک برای برگزاری انتخابات 1400 در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا فقط قانون باشد و بر این اصل اساسی یعنی قانون و بی‌طرفی حرکت کنید.

عرف ابراز کرد: انتخابات 1400 با رعایت دقیق توصیه‌های بهداشتی مصوب ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونا، در شرایط کاملاً ایمن برگزار خواهد شد و مردم شریف ایران بدون دغدغه در انتخابات شرکت کنند.

وی انتخاب مردم را هرچه باشد ملاک در نظام اسلامی عنوان و اضافه کرد: از صندوق رأی هر اسم و نشانی بیرون آید برای  جمهوری اسلامی ایران دارای اعتبار است.

معاون سیاسی وزارت کشور که به‌جهت معارفه استاندار جدید ایلام به این استان سفر کرده است یادآور شد: مشارکت مردم تجدید دوباره با انقلاب و نظام است و مردم ایلام در تمام انتخابات‌ها پیشتاز بوده‌اند و امیدوارم در انتخابات پیش‌ِرو نیز چنین باشند.

منبع تسنیم

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان