سه شنبه، 11 اردیبهشت 1403| 30 April 2024

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ موسی نژاد مدیرکل کمیته امداد امام خمینی «ره» استان ایلام در جمع امدادگران شهرستان سیروان ، گفت: خدمات و برنامه‌های هدف گذاری شده‌ی کمیته امداد برای ارائه به نیازمندان استان در سال ۱۴۰۰ دو برابر سال گذشته خواهد بود.

او ادامه داد: با توجه به شعار سال و جامه عمل پوشیدن به این شعار لازم است موانع و مشکلات فراروی خدمت رسانی به نیازمندان شناسایی و در راستای توانمند شدن مددجویان این موانع را کنار گذاشت و علاوه بر آن ظرفیت‌های مهم تولید و اشتغال مددجویان در هر شهرستان نیز باید شناسایی شوند.

موسی نژاد بیان کرد: در زمینه اشتغال زایی برای نیازمندان و مددجویان، تنوع بخشیدن به مشاغل و ظرفیت‌های شغلی و افزایش تولید از برنامه‌های مهم کمیته امداد استان ایلام خواهد بود.

او مطرح کرد: الکترونیکی شدن بخش عمده‌ای از خدمات کمیته امداد و هم افزایی بیشتر با دستگاه‌ها و موسسات در راستای شعار سال و خدمت رسانی بیشتر در چهارچوب سیاست‌های ابلاغی ۱۹ گانه مقام سرپرستی در اولویت خدمات کمیته امداد در سال جدید خواهد بود.

موسی نژاد اظهار کرد: با توجه به در پیش بودن ماه مبارک رمضان، این ماه بهترین فرصت برای خدمت به مددجویان و نیازمندان خواهد بود و کمیته امداد برنامه‌های متنوعی در این ماه برای خدمت به نیازمندان تدارک دیده است.

انتهای پیام/ ن



نویسنده: newsBot
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان