جمعه، 31 فروردین 1403| 19 April 2024
معاون سیاسی استاندار ایلام؛

اجرای طرح همیاران سلامت در استان ایلام

۱۴۰۰/۰۱/۱۱ ۱۱:۰۶ چاپ کدخبر: 5958

به گزارش آفتاب ایلام؛ معروف بسطامی در نشست قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا گفت: حضور در تفرجگاه‌ها به صورت گروهی ، ورود و خروج به شهر‌های قرمز و برپایی چادر در طبیعت ممنوع است.
وی با بیان اینکه همجواری با استان خوزستان، مرز مهران و ورود مهمانان نوروزی استان را در موقعیت خطر قرار داده است گفت: افزایش تعداد مبتلایان و بستری‌ها نشان می‌دهد که دستورالعمل‌ها رعایت نمی‌شود ضرورت دارد دستگاه‌های اجرایی و نظارتی دقت کنند که وارد مرحله بحران نشویم.
بسطامی تاکید کرد:  توجه نکردن بعضی دستگاه‌ها به وظایف خود در نشستهای قبلی ستاد کرونا موجب  شده موج عظیمی از مهمانان در شهر‌های ایلام حضور یابند، که اکنون نیازمند برنامه‌ریزی دقیق و هوشمندانه است تا از این وضعیت خارج و به شرایط مطلوب دست یابیم.

وی گفت: ساده انگاری، بی خیالی و عدم رعایت دستورالعمل‌ها شرایط پیش رو را حادترمی کند که ضروری است مردم با عدم حضور در اجتماعات و رعایت فاصله گذاری اجتماعی همکاری لازم را با مسئولان و مجریان داشته باشند.
بسطامی اضافه کرد: حضور در آرامستان ها، برگزاری مراسمات عزا و شادی، چادر زدن در طبیعت و اجتماعات خطر آفرین است و می طلبد فرمانداران  دقت و نظارت بیشتری را انجام دهند. 

وی گفت: همه کارمندان و کارگران شرکت‌ها، کشاورزان، رانندگان خودرو‌های سنگین و فعالان بازار میوه و تره بار که از استان خوزستان وارد می‌شوند باید تست انجام و از ورود افراد مبتلا جلوگیری به عمل آید.

معاون استاندار ایلام افزود: در ورودی‌های کرمانشاه و لرستان دقت لازم انجام گیرد، ورود و خروج از شهر‌های قرمز ممنوع است. مرز مهران همچنان بسته است.    



نویسنده: newsBot
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان