سه شنبه، 04 اردیبهشت 1403| 23 April 2024
رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان ایلام ؛

کشف بیش ۲ هزار قلم لوازم آرایشی بهداشتی قاچاق در ایلام

۱۴۰۰/۰۱/۱۲ ۱۳:۱۷ چاپ کدخبر: 5973

آفتاب ایلام؛سرهنگ مهدی کیانی رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان ایلام اظهار داشت: در پی کسب اخبار واصله مبنی بر قاچاق لوازم آرایشی و بهداشتی در استان، بررسی و صحت وسقم موضوع، به صورت ویژه در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت.

او افزود : در راستای طرح عملیاتی مبارزه با قاچاق کالا خصوصا کالا‌های سلامت محور، ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان پس از شناسایی و رصد قاچاقچیان کالا و ارز، با هماهنگی مرجع قضایی، یک دستگاه خودرو سمند در محور صالح آباد که حامل لوازم آرایشی وبهداشتی فاقد مدارک قانونی بود متوقف کردند.

سرهنگ کیانی با بیان اینکه، در بازرسی اولیه از خودرو توقیفی تعداد ۲ هزار و ۹۱۸ قلم لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق، کشف شد، بیان کرد : ارزش ریالی کالای قاچاق مکشوفه توسط کارشناسان ۲ میلیارد ریال برآورد شده است.

او اضافه کرد : متهم به همراه پرونده متشکله جهت سیرمراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی و اقلام مکشوفه نیز تحویل مراجع ذیصلاح شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان در خاتمه با بیان اینکه، مبارزه جدی و همه جانبه پلیس با پدیده قاچاق کالا و ارز و افرادی که باعث اخلال در نظام اقتصادی و به خطر افتادن سلامت جامعه می‌شوند، ادامه دارد، اضافه کرد : پلیس با حضور فعال و هوشمندانه در سطح جامعه اجازه فعالیت به سودجویان و هنجارشکنان را نخواهد داد و از مرم عزیز تقاضامندیم، چنانچه با فعالیت غیر قانونی این دسته از افراد مواجهه شدند، بلافاصله از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ موضوع را با مدافعان امنیت اقتصادی گزارش دهند.

انتهای پیام / غ



نویسنده: newsBot
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان