جمعه، 10 فروردین 1403| 29 March 2024

 آفتاب ایلام؛ سردار دلاور القاصی مهر فرمانده انتظامی استان ایلام؛ اظهار داشت: نیروی انتظامی بر اساس وظیفه ذاتی خود وظیفه تامین امنیت و آرامش آحاد مردم را برعهده دارد و مخصوصاً در تعطیلات نوروز این وظیفه چند برابر شده و همکاران ما به صورت شبانه روز فعالیت می‌کنند.

او افزود: با توجه به پایان تعطیلات نوروز و فرا رسیدن روز طبیعت در سیزدهم فروردین ماه از مردم عزیزمان تقاضامندیم از سفر‌های غیر ضروری در محور‌های مواصلاتی به واسطه تشدید ویروس کرونا خودداری کنند.

فرمانده انتظامی استان ایلام ادامه داد : با توجه به اینکه شهرستان آبدانان و دهلران در وضعیت قرمز قرار دارند و تعدادی از شهرستان‌ها نیز در وضعیت نارنجی به سر می‌برند شایسته است که هم‌استانی‌های عزیز برای سلامتی خود و دیگران از سفر‌های غیر ضرور خودداری کنند.

سردار القاصی‌مهر اضافه کرد  : نیروی انتظامی استان از چند روز قبل از سال ۱۴۰۰ در آماده باش کامل به سر می‌برد و این وضعیت تا پایان تعطیلات نوروز و روز طبیعت همچنان پابرجاست و همکاران در گوشه کنار استان مشغول انجام وظیفه و خدمت رسانی به مردم عزیز استان هستند.

او گفت: علاوه بر حضور فیزیکی تیم‌های گشتی ثابت و سیار در شهر‌ها و محور‌های مواصلاتی، به صورت هوشمند و با استفاده از دوربین‌های ثابت و سیار به صورت شبانه روزی تمامی فعالیت‌ها و رصد می‌شود.

فرمانده انتظامی استان ایلام با قدردانی از مشارکت خوب مردم و همکاری آن‌ها با پلیس در ایام نوروز، بیان کرد : استفاده از ظرفیت مردمی برای نیروی انتظامی یک غنیمت است و پلیس برای پیشبرد اهداف خود همیشه و در همه حال از این ظرفیت عظیم بهره‌برداری کرده است.

انتهای پیام / غ



نویسنده: newsBot
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان