سه شنبه، 28 فروردین 1403| 16 April 2024
سمیه محمدی/سردبیر و مدیر اجرایی آفتاب ایلام

«آری» مردم ایلام به جمهوری اسلامی در 42 سالگی انقلاب اسلامی همچنان« آری» است

۱۴۰۰/۰۱/۱۳ ۱۲:۲۱ چاپ کدخبر: 5981

 آفتاب ایلام| 12فروردین 58 مردم ایلام، با حضور در مراکز رای گیری برگه رای آری به جمهوری اسلامی را به صندوق انداخته‌اند و از آن زمان تا کنون بر عهد خود وفادار و یکصدا می‌گویند؛ ما آری‌ها را با خون خود نوشته‌ایم.

ایلامی‌ها روز 12 فروردین را روز روئیدن، طراوت، شادابی، خرمی و نشانه‌ای از به ثمر رسیدن بذرها و شکفتن آن شکوفه‌ها می‌دانند، روزی که "شکوفه آزادی ملت غیور ایران در 22بهمن 57کاشته شد و در 12فروردین ماه 58در خاک ریشه دوانید.

دوانیدن ریشه شکوفه‌های آزادی ملت ایران نیازمند مراقبانی بصیر و آگاه بود که مردم ایلام نیز در زمره آن مراقبان بیشمار قرار گرفتند و سالها با جان و دل از شکوفه آزادی ملت غیور ایران پاسداری کردند، تحمل و حضور در دفاع 8 ساله، تقدیم هزاران شهید و جانباز و مشارکت فعال در تمام صحنه‌های انقلاب اسلامی و جانسپاری در مقابل خطراتی که انقلاب را تهدید می‌کرد از جمله مواردی است که وفاداری مردم ایران خاصه مردم ولایتمدار و مرزدار ایلام را در آن چه خود به آن رای آری داده بودند اثبات می‌کنند.

مردم ایلام که در 12 فروردین 58 از مجموعه 161،942رای ماخوذه با99/99 درصد به جمهوری اسلامی ایران رای آری دادند بعد از 42 سال همچنان رای شان به جمهوری اسلامی ایران همان آری است و در گفت‌وگو با آفتاب ایلام در ایلام یکصدا این جمله را تکرار می‌کنند که آری‌ها به جمهوری اسلامی ایران را با خون خود نوشته‌ایم.

محمد نوذری استاندار ایلام نیز در این ارتباط با بیان اینکه ولایتمداری و وفاداری و پایبندی به عهد مردم ایلام وصف نشدنی است اظهار داشت: "به یقین یوم الله 12فروردین سال 58را باید روز تاریخ ساز تجلی اراده مردم بر سرنوشت خود در ایران اسلامی نامید.

حجتالاسلام الله‌نور کریمی‌تبار نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه ایلام نیز یوم الله 12 فروردین، روز جمهوری اسلامی را روز به ثمر نشستن خون شهیدان و اعتقاد راسخ ملت ایران به آرمان‌های انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: در واقع 12 فروردین یکی از روز‌های تاریخی و مهم تاریخ پربرکت انقلاب اسلامی است که مردم ایلام با حضور خود و رای 99/99 درصد به جمهوری اسلامی ایران اثبات کردند که ولایتمداری آنان خدشه ناپذیر است.

به هر حال مردم ایلام در 42 سالگی انقلاب اسلامی به همان عهدی که در 12 فروردین 58 با انقلاب اسلامی بستند، پایبند و امروز می‌گویند؛

پیش ما رسم شکستن نبود عهد وفا را

الله الله تو فراموش مکن صحبت ما را

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان