چهارشنبه، 05 اردیبهشت 1403| 24 April 2024

‍ دیدار سردار شاکرمی با قهرمان کتاب "اجاره نشین خیابان الامین"

به گزارش روابط عمومی سپاه امیر المومنین استان ایلام :

سردار جمال شاکرمی ، فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) و سرهنگ فولادی مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان ایلام به مناسبت آغاز سال نو با حضور در منزل مدافع حرم ، برادر بسیجی "جمال فیض اللهی" با وی دیدار کردند.

 «جمال فیض‌اللهی» از همشهریان ایلامی است که سالها قبل کرامتی از حضرت رقیه (س) وی را متحول و مجاور حرم خویش می‌ کند و بعدها با شروع نا آرامی‌ های سوریه و ظهور داعش وی عضو هسته اولیه مدافعین حرم می‌ شود.

کتاب «اجاره‌نشین خیابان الامین» اثری رمان‌ گونه و دراماتیک اما کاملا مستند به قلم علی اصغر عزتی پاک است که مشاهدات جمال فیض اللهی از جنایت‌ های داعش و روایت وی از شکل‌ گیری هسته اولیه مدافعان حرم و ده‌ ها ماجرای مستند و شگفت‌ انگیز دیگر با نثری روان و جذاب در آن به رشته تحریر درآمده است.

سردار شاکرمی با تجلیل از مجاهدت مدافعان حرم گفت: دستاورد های مدافعان حرم و جبهه مقاومت ، یک موضوع بین‌المللی است و محدود به کشور ایران نیست ، چرا که مدافعان حرم اهل بیت سلام الله علیهم دنیا و بشریت را از شر عالم گیر اشقیای تکفیری نجات دادند ، لذا لازم است که کار فرهنگی جهانی هم برای این موضوع صورت گیرد و این آثار با ارزش به زبانهای زنده دنیا و بصورت هنری به جهانیان معرفی شود.



نویسنده: سمیه محمدی
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان