پنجشنبه، 06 اردیبهشت 1403| 25 April 2024
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام:

تعطیلی آموزشگاه های رانندگی در شهرستان های با وضعیت قرمز و نارنجی

۱۴۰۰/۰۱/۱۶ ۱۲:۲۳ چاپ کدخبر: 6059

سرهنگ ابوالفضل کهزادی  رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام گفت: بر اساس مصوبات ستاد مقابله با کرونا استان و با توجه به وضعیت قرمز شهرستان‌های ایلام، دهلران، ایوان، آبدانان و چرداول و وضعیت نارنجی کرونایی شهرستان‌های مهران، بدره، دره شهر، سیروان، ملکشاهی و هلیلان، فعالیت آموزشی کلیه آموزشگاه‌های رانندگی در این شهرستان‌ها تا اطلاع ثانوی متوقف است.

او در ادامه به اجرای طرح محدودیت‌های ترافیکی در مبادی ورودی و خروجی شهرستان‌های با وضعیت قرمز و نارنجی اشاره کرد و بیان کرد:براساس مصوبات ستاد مقابله با کرونا ورود خودرو‌های غیربومی و خروج خودرو‌های بومی از شهرستان‌های با وضعیت قرمز و نارنجی ممنوع است.

رئیس پلیس راهوراستان ایلام همچنین از تمدید طرح محدودیت‌های شبانه از ساعت ۲۲ شب تا ساعت ۳ صبح درکلیه شهرستان‌ها بدون توجه به رنگ بندی خبر داد.

سرهنگ کهزادی در پایان اعلام کرد:پلیس ضمن جلوگیری از ورود خودرو‌های غیر بومی به شهر‌های مذکور، در صورت رعایت نکردن ممنوعیت‌های تردد، خودرو‌های متخلف در هر ۲۴ ساعت با جریمه ۱ میلیون تومان در شهر‌های قرمز و مبلغ ۵۰۰ هزار تومان درشهر‌های نارنجی اعمال قانون خواهند شد.

انتهای پیام/ د



نویسنده: newsBot
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان