جمعه، 10 فروردین 1403| 29 March 2024
مدیرکل کمیته امداد استان ایلام؛

۹۰ درصد طرح های اشتغال کمیته امداد ایلام پایدار و موفق هستند

۱۴۰۰/۰۱/۱۷ ۱۴:۰۶ چاپ کدخبر: 6105

به گزارش آفتاب ایلام ؛ قنبر موسی نژاد مدیرکل کمیته امداد امام خمینی «ره» استان ایلام در دیدار با مدیر طرح‌های دانش بنیان کمیته امداد امام خمینی «ره» مرکز ، گفت: سال گذشته به منظور آگاهی از وضعیت طرح‌های اشتغال مددجویان ، ۲۴ هزار مورد بازدید و راستی آزمایی از طرح‌های اشتغال زایی سه سال گذشته صورت گرفت.

او ادامه داد: در این بازدید و راستی آزمایی‌ها به این نتیجه مهم رسیدیم که بیش از ۹۰ درصد طرح‌های سه سال اخیر کمیته امداد از پایداری مناسبی برخوردار بوده و طر‌ح های موفقی شده اند.

موسی نژاد مقوله اشتغال را یکی از زمینه‌های بسیار مهم در راستای توانمندی خانواده‌ها برشمرد و افزود: خوشبختانه در پی طرح‌های اشتغال زایی ایجاد شده توسط کمیته امداد و دیگر برنامه‌های توانمندسازی ، سال گذشته ۲ هزار خانواده مددجو در این استان توانسته اند به خوداتکایی برسند.

او با اشاره به اینکه کمیته امداد ایلام امسال هم برنامه‌های متنوع و بیشتری برای اشتغال نیازمندان دارد ، اظهار کرد: فرآیند ضمانت گیری در بانک‌ها و مشکلاتی که در این زمینه وجود دارد یکی از موانع این نهاد برای ایجاد اشتغال نیازمندان است.

فراهانی مدیر طرح‌های دانش بنیان کمیته امداد امام خمینی «ره» مرکز نیز در این دیدار گفت: امداد استان ایلام از استان‌های موفق در زمینه ایجاد اشتغال برای مددجویان است و در این زمینه بسیار خوب عمل کرده است.

او افزود: در زمینه کارآفرینی و ایجاد شغل در این استان کیفیت و کمیت شغل‌های ایجاد شده باهم تناسب دارند و برابری می‌کنند.

انتهای پیام/ ن



نویسنده: newsBot
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان