جمعه، 31 فروردین 1403| 19 April 2024

به گزارش آفتاب  ایلام؛ سردار دلاور القاصی مهر فرمانده انتظامی استان ایلام ، ضمن قدردانی از تلاش‌های صادقانه و زحمات شبانه روزی کارکنان انتظامی استان برای تأمین امنیت و آرامش فردی و اجتماعی در جامعه، گفت: پلیس در برخورد با اخلالگران نظم و امنیت در جامعه ، در چارچوب قانون و بدون اغماض برخورد خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه انضباط ظاهری و معنوی مهمترین اصل در مأموریت‌های پلیس به شمار می‌رود، افزود: ما باید در زندگی فردی و سازمانی، معنویت، ایمان به خدا، صداقت در کارها، دوری از گناه و کسب روزی حلال را سرلوحه کار‌های خود قرار دهیم.

سردار القاصی مهر با بیان اینکه تمام ماموریت‌های ناجا و نحوه اجرای آن منطبق بر اصول و مبانی دین مقدس اسلام است، بیان کرد: با صبر، حوصله و سعه صدر در برخورد با مراجعین و مردم باید تلاش کنیم که در جامعه رضایت مندی حداکثری شهروندان را در پی داشته باشد.

وی مطرح کرد: امید شهروندان در نخستین لحظات حوادث به پلیس است، لذا رفتار پلیس چنانچه رفتاری صالح و درست و برخاسته از اعتقادات و ایمان باشد بدون شک در جلب اعتماد عمومی موثر بوده و به عنوان یک الگوی رفتاری در جامعه نهادینه خواهد شد.

سردار القاصی مهر ضمن تاکید بر اینکه پلیس به عنوان نماد انضباط ، قانون مداری و الگو برای شهروندان است، بیان کرد: برخورد با رافت اسلامی و تجلی نماد اخلاق اسلامی در تعاملات با شهروندان از شاخصه‌هایی است که باید همواره مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/ ن



نویسنده: newsBot
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان