پنجشنبه، 09 فروردین 1403| 28 March 2024

به گزارش آفتاب ایلام ؛ سرهنگ مهدی کیانی رئیس پلیس امنیت اقتصادی انتظامی استان ایلام ، گفت: در پی اخبار و اطلاعات واصله به پلیس امنیت اقتصادی استان مبنی بر اینکه افرادی به هویت معلوم در امر قاچاق مواد خوراکی خارجی فعالیت دارند ، موضوع به صورت ویژه در دستور کار، کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی با هماهنگی مرجع قضائی و با اقدامات اطلاعاتی در یک عملیات موفق پلیسی از محل فعالیت متهم مقادیر قابل توجهی مواد خوراکی خارجی به میزان ۳۵۰ قلم کشف کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان ایلام با بیان اینکه برابر اعلام کارشناسان مربوطه ارزش ریالی کالای مکشوفه ۶۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، اظهار کرد: در این راستا ۲ متهم با تشکیل پرونده، جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

وی بیان کرد: قاچاق کالا و ارز ، ضربات جبران ناپذیری به اقتصاد کشور خواهد زد به همین منظور از مردم خواستاریم، چنانچه با فعالیت غیر قانونی افرادی که امنیت اقتصادی را به خطر می‌اندازند مواجهه شدند، بلافاصله از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ موضوع را با مدافعان امنیت اقتصادی در میان بگذارند.

انتهای پیام/ ن



نویسنده: newsBot
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان