جمعه، 31 فروردین 1403| 19 April 2024
معاون استاندار ایلام:

سه هزار و ۶۰۰ خودرو غیر بومی در ایلام عودت داده شدند

۱۴۰۰/۰۱/۲۳ ۱۱:۲۰ چاپ کدخبر: 6334



آفتاب ایلام - سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی استاندار ایلام گفت: سه هزار و ۶۰۰ خودرو غیر بومی در طول سه سه روز گذشته در راستای مصوبات ستاد کرونا، توسط نیروی انتظامی، پلیس راه، اداره راهداری و هلال احمر در ورودی کلیه شهرهای قرمز و نارنجی استان عودت داده شدند.

معروف بسطامی روز دوشنبه در گفت و گویی خبری اظهار داشت: بنا بر مصوبات ستاد کرونا ورود خودروهای شخصی غیربومی به شهرهای قرمز و نارنجی استان ممنوع است و در این راستا طی سه روز گذشته همچنین ۱۴۳ خودرو متخلف اعمال قانون و جریمه شدند.

وی افزود: محدودیت دوم در شرایط امروز استان علاوه بر ممنوع بودن ورود خوردهای غیربومی به شهرهای قرمز و نارنجی، ممنوعیت تردد شبانه از ساعت ۱۰ شب تا سه بامداد است که وظیفه این نظارت بر عهده پلیس راهنمایی و رانندگی است.

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استاندار ایلام اضافه کرد: بیش از ۹۹۷ خودرو که نقض کننده محدودیت کرونایی تردد شبانه در استان بودند، تاکنون اعمال قانون شدند.

بسطامی در خصوص دورکاری کارکنان دستگاه های اجرایی نیز گفت: طبق مصوبات ستاد کرونا ملی و استانی حضور کارکنان مناطق قرمز بصورت یک سوم و مناطق نارنجی بصورت ۵۰ درصد خواهد بود.

وی در خصوص تعطیلی گروهای شغلی بر اساس رنگ بندی شهرستان ها استان گفت: گروه های شغلی ۴،۳،۲ در مناطق  قرمز طبق مصوبات ستاد کرونا نباید فعالیت داشته باشند و تنها گروه شغلی یک مجاز هستند با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی فعالیت داشته باشند.

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استاندار ایلام یادآور شد: گروه شغلی ۳ و ۴ نیز در مناطق نارنجی باید تعطیل باشند.

بسطامی با بیان اینکه گروه ها و تیم های تخصصی نظارت بر محدودیت فعالیت اصناف در سراسر استان فعال شده است، گفت: تاکنون چهار هزار و ۲۱۷ بازدید از صنوف انجام ، ۹۵ پرونده تخلف به تعزیرات حکومتی ارجاع و ۲ هزار و ۲۵۴ مورد نیز پلمب شده اند. 

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان