پنجشنبه، 06 اردیبهشت 1403| 25 April 2024

توزیع اقلام اساسی ویژه تنظیم بازار ماه رمضان در ایلام آغاز شد
معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام گفت : توزیع هزار و 41 تن انواع کالای اساسی شامل شکر، روغن، گوشت و برنج ویژه ماه مبارک رمضان در استان آغاز شد.

سعید شریفی اظهار داشت: در اجرای طرح ویژه تنظیم بازار ایام ماه مبارک رمضان، 270 تن شکر، 26 تن گوشت قرمزمنجمد ، 300 تن برنج و افزون بر 445 تن روغن در مراکز عرضه در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرد.

وی با اشاره به کمبود روغن خوراکی طی ماه‌های گذشته در استان بیان کرد: برای رفع این مشکل از چند روز قبل توزیع انواع روغن مورد استفاده خانواده ها در استان آغاز شده و التهاب بازار فروکش کرد که امیدواریم با توزیع افزون بر 445 تن روغن طی ماه مبارک رمضان، نیاز بازار به این کالای مصرفی تامین شود.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام با اشاره به توزیع 270 تن شکر در استان گفت : شکر در بسته های 3کیلیویی با قیمت 260هزار ریال در بازار عرضه خواهد شد.
شریفی به توزیع 26 تن گوشت قرمز منجد در استان همزمان با ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: این گوشت‌ها به قیمت هر کیلو ۸۰۰ هزار ریال توزیع می شود .

وی همچنین قیمت برنج توزیع شده در ماه رمضان را هر کیلو ۱۸۵ هزار ریال اعلام کرد وخاطرنشان کرد: میزان سهمیه کالاهای تنظیم بازار در سراسر شهرستان ها متناسب با جمعت اختصاص داده شده است.


وی از کسبه و بازاریان ایلام خواست: در زمان توزیع اقلام ومایحتاج ضروری مردم در ماه رمضان از ایجاد ازدحام و صف های طولانی و شعله ور تر شدن زنجیره انتقال کرونا خودداری کنند.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان