جمعه، 10 فروردین 1403| 29 March 2024

سه شاخصه مدیر انقلابی در عملکرد فرماندار مهران هویدا است

آفتاب ایلام| طلیعه سخن را با فرازی از مقام معظم رهبری در بیان شاخص‌های مدیران انقلابی مُزین می کند که فرموده است"ما جز با کار جهادی و کار انقلابی نخواهیم توانست این کشور را به سامان برسانیم.

در همه‌ی بخش‌ها، کمربسته بودنِ مثل یک جهادگر لازم است‌؛ این اگر بود، کارها راه می‌افتد؛ این اگر بود، بن‌بست‌ها باز می‌شود، شکافته می‌شود؛ [یعنی] کار فراوان، پُرحجم و باکیفیّت و مجاهدانه و انقلابی."

با الهام از رهنمودهای معظم له که کارفرآوان، پرحجم و با کیفیت و مجاهدانه و انقلابی را شاخصه مدیران انقلابی می‌داند.نگاهی خواهیم داشت به عملکرد اسد قاسمی فرماندار مهران که سه شاخصه مدیر انقلابی در عملکرد وی هویدا است.

تعامل برون سازمانی و وحدت نظر در اجرای امورات شهرستان استراتژیک مهران، مدیریت بر منابع و داشته‌های شهرستان ، حساسیت مرزی و امنیت بی چون و چرای مرزهای این شهرستان، مردم داری و از مردم بودن، حضور شبانه روزی در میان مردم برای برطرف کردن مشکلات و نارسایی‌ها و کمبودهای این شهرستان از اسد قاسمی ، فرمانداری ساخته است که بمانند دیروزش در میادین نبرد و پاسداری از مرزهای عزت و شرف ایران پر افتخار، امروزش نیز به مردم داری، تلاش و برقراری امنیت ، توسعه اقتصادی ، افزایش تولید و عمل به شعار سال از "توان کار فراوان، پُرحجم ، باکیفیّت ، مجاهدانه و انقلابی." برخوردار باشد.

پاسخگویی اسد قاسمی حتی در حال بستری در بیمارستان امام حسین مهران به دلیل افت فشار ناشی از فراوانی و حجم کار نیز برای مدیری که عزم خدمت به مردم و برای مردم دارد . نام نیکی است که این قلم سپاسگزار آن است.

با این وصف امروز اسد قاسمی فرماندار مهران در حالی که در بیمارستان به علت افت فشار بستری بود از پاسخگویی به خبرنگار آفتاب ایلام در مهران استقبال کرد و در همان حال به سئوالات خبرنگار پاسخ داد و کسالت جسم نتوانست او را از پاسخگو بودن باز دارد .

و این چنین بود که مردم و دغدغه مردم و برای مردم بودن امروز در مرعی و منظر خبرنگار آفتاب ایلام در عملکرد قاسمی هویدا بود که انشاالله خداوند توفیق خدمت بیشتر به فرماندار مهران عنایت نماید و چنین مدیرانی برای خدمتگزاری در استان ایلام را افزون نماید تا توسعه و اعتلای کشور و استان را شاهد باشیم.



نویسنده: سمیه محمدی
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان