جمعه، 10 فروردین 1403| 29 March 2024

سرهنگ شهاب عزیز زاده جانشین انتظامی استان ایلام اظهار داشت: در راستای تشدید طرح مبارزه با قاچاق کالا خصوصا کالا‌های سلامت محور و به منظور مقابله هدفمند با پدیده قاچاق و در پی اخبار و اطلاعات واصله مبنی بر فعالیت عده‌ای در این خصوص، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کار آگاهان پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی طی هماهنگی با مرجع قضایی، نسبت به شناسایی عامل توزیع کننده لوازم آرایشی، بهداشتی قاچاق در سطح شهر ایلام اقدام و در این راستا موفق به کشف ۵ هزا ر و ۴۰۰ قلم انواع لوازم ارایشی بهداشتی شدند.

جانشین انتظامی استان ایلام با بیان اینکه ارزش ریالی کالای مکشوفه توسط کارشناسان مربوطه ۳ میلیارد ریال برآورد شده است، خاطر نشان کرد: در این راستا یک متهم با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ عزیز زاده با بیان اینکه مقابله شبانه روزی با فعالیت غیر قانونی دلالان و قاچاقچیانی که باعث اخلال در نظام اقتصادی و به خطر افتادن سلامت جامعه می‌شود، ادامه دار بوده، گفت: پلیس امنیت اقتصادی با حضور فعال و هوشمندانه در سطح جامعه اجازه فعالیت به سودجویان و هنجارشکنان را نخواهدداد.

انتهای پیام / غ



نویسنده: newsBot
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان