سه شنبه، 04 اردیبهشت 1403| 23 April 2024

آفتاب ایلام ، سرهنگ فرزاد یاسمی معاون اجتماعی انتظامی استان ایلام در نشست تعاملی با مسئول حراست پارک علم و فناوری ایلام گفت: تنوع و ماهیت ماموریت‌های پلیس اقتضا می‌کند که با رویکرد علمی و بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود مشکلات اجتماعی را حل کند تا از برخورد‌های سخت و انتظامی با موضوعات اجتماعی جلوگیری شود.

وی گستردگی ماموریت‌های نیروی انتظامی در مقایسه با سایر ادارات و سازمان‌ها را متفاوت دانست و افزود: نیروی انتظامی به عنوان حافظان نظم و امنیت در جامعه با نگاهی جامعه محورانه ماموریت‌های خود را دنبال می‌کنند.

معاون اجتماعی نظامی استان ایلام ادامه داد: با توجه به رشد روز افزون علم و پیچیدگی زندگی اجتماعی و تنوع جرائم ، بهره گیری از علم و فنون جدید و روزآمد امری ضروری است و تحقق امنیت مطلوب و پایدار در گرو تعامل پلیس با دانشگاه‌ها و مراکز علمی است.

وی بر ارتباط متقابل و هدفمند نیروی انتظامی با دانشگاه و مراکز علمی تاکید کرد و ادامه داد: نقطه نظرات و تجربیات نخبگان، مدرسان و اساتید دانشگاهی می‌تواند در حل معضلات اجتماعی و پیشبرد ماموریت‌های ناجا موثر واقع شود.

در ادامه این نشست مسئول حراست پارک علم و فناوری در ایلام نیز گفت: افزایش میزان رضایتمندی اقشار مختلف جامعه با افزایش احساس امنیت در جامعه ارتباط مستقیم دارد.

سعید درویشی اظهار کرد: با حمایت از طرح‌ها و ایده‌ها و مقالات علمی در خصوص آگاه سازی جامعه می‌توان از بروز بسیاری از آسیب‌های اجتماعی  پیشگیری کرد.

وی افزود: پلیس و مراکز علمی و دانشگاهی می‌توانند با استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های یکدیگر در تحقق امنیت پایدار و افزایش رضایتمندی مردم در سطح جامعه تلاش کنند.

انتهای پیام/ ن



نویسنده: newsBot
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان