پنجشنبه، 06 اردیبهشت 1403| 25 April 2024

آفتاب ایلام ، عبدالمالک شنبه‌زاده مدیرکل میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان ایلام ، گفت: در طول سال گذشته با توجه به اهمیت آموزش و توانمند‌سازی نیروی انسانی شاغل در بخش گردشگری ، برای ارائه خدمات بهتر و اجرای طرح توانمندسازی نیروی انسانی و فعالان حرفه‌ای بخش گردشگری و نیرو‌های انسانی مرتبط با این بخش در استان ایلام ، شش دوره کلاس آموزشی برگزار شد.

مدیرکل میراث ‌فرهنگی ، گردشگری و صنایع‌دستی استان ایلام افزود: با توجه به اهمیت خدمت‌رسانی مطلوب در ایام ویژه سال نسبت به برگزاری این دوره‌های آموزشی در استان اقدام شده و شرکت‌کنندگان در این دوره‌ها با مفاهیم و مبانی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، آداب معاشرت و الگو‌های رفتاری، روش‌های افزایش رضایتمندی گردشگران و …. آشنا می‌شوند.

شنبه‌زاده با بیان اینکه برگزاری این دوره‌های آموزشی برای فعالان گردشگری به منظور ارائه خدمات بهتر به مشتریان در مواردی از جمله مشتری مداری، پذیرایی و آداب و رفتار حرفه است، اظهار کرد: در بحث آموزش‌ها برای دفاتر خدمات مسافرتی به مواردی از جمله کیفیت و نوآوری پرداخته می‌شود و در بحث راهنمایان تور آموزش داشتن رفتار حرفه‌ای و شرایط عبور از بحران‌های منطقه‌ای مهم است.

وی ادامه داد: در پایان دوره برای هر کدام از شرکت‌کنندگان گواهینامه صادر شده است.

انتهای پیام/ ن



نویسنده: newsBot
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان